Ik zag in de topiclijsten niks over high-end dvd-spelers staan, dus vandaar dit topic. Ik zelf wil mijn dvd speler (Marantz DV4300) gaan vervangen, nou ja anders gezegd die marantz gaat voor de 3e keer ter reperatie terug, en ben bang dat hij gewoon kaduuk is (binnen 2 jaar).
Zelf heb ik ook een DV6400 speler, maar die is meer voor CD en SACD toepassingen, en met de vM modificatie is dat nu mijn cd-speler geworden, en ga ik er geen DVD's mee draaien.
Nu is het zo dat ik dus een DVD-speler zoek ter vervanging van mijn Marantz DV4300, het apparaat moet puur DVD's draaien en dus geen SACD toepassingen erop, aangezien de DV6400 dat al heeft. Ik heb wel een paar eisen aan de DVD-speler, en dat zijn de volgende:
Het moet het volgende afspelen:
- DVD-R\RW DVD+R\RW(Neem het vaakst op + dvd's op)
- DVD
- Coaxiaal out
- DVD-A (is leuk als het erop zit, niet persee noodzakelijk)
- En heel belangrijk hij moet zwart zijn, aangezien mijn gehele set zwart is.
Uiteraard heb ik zelf ook al wel wat rond gespeurd en ben zowiezo al op de volgende spelers uitgekomen:
- Cambridge Audio Azur 540D (Recensie op Hifi.nl was lovend)
- Marantz DV7600 (blijkt toch in het zwart leverbaar, enige wel is dat het ook SACD doet terwijl dat niet hoeft).
Maar hebben jullie nog suggesties of ervaringen? Of merken waarvan je zegt kijk daar eens naar. Overigens komt de DVD-speler te draaien op een Marantz SR7400 A/V Receiver.
Ik hoor het graag!
Groeten,
Marc
Zelf heb ik ook een DV6400 speler, maar die is meer voor CD en SACD toepassingen, en met de vM modificatie is dat nu mijn cd-speler geworden, en ga ik er geen DVD's mee draaien.
Nu is het zo dat ik dus een DVD-speler zoek ter vervanging van mijn Marantz DV4300, het apparaat moet puur DVD's draaien en dus geen SACD toepassingen erop, aangezien de DV6400 dat al heeft. Ik heb wel een paar eisen aan de DVD-speler, en dat zijn de volgende:
Het moet het volgende afspelen:
- DVD-R\RW DVD+R\RW(Neem het vaakst op + dvd's op)
- DVD
- Coaxiaal out
- DVD-A (is leuk als het erop zit, niet persee noodzakelijk)
- En heel belangrijk hij moet zwart zijn, aangezien mijn gehele set zwart is.
Uiteraard heb ik zelf ook al wel wat rond gespeurd en ben zowiezo al op de volgende spelers uitgekomen:
- Cambridge Audio Azur 540D (Recensie op Hifi.nl was lovend)
- Marantz DV7600 (blijkt toch in het zwart leverbaar, enige wel is dat het ook SACD doet terwijl dat niet hoeft).
Maar hebben jullie nog suggesties of ervaringen? Of merken waarvan je zegt kijk daar eens naar. Overigens komt de DVD-speler te draaien op een Marantz SR7400 A/V Receiver.
Ik hoor het graag!
Groeten,
Marc