Toon posts:

Safari en Hotmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet precies of dit topic hier moet komen te staan, of in I&T. Als mijn topic hier niet hoort dan kan een moderator deze verplaatsen.

Mijn probleem is dat ik elke keer wanneer ik in Safari bij Hotmail afmeld, deze tekst krijg:

Afmelden
U meldt zich af bij de volgende sites:

O Hotmail

Als u kunt worden afgemeld van een site, verschijnt X naast de naam ervan. Als we u niet kunnen afmelden van een site, verschijnt O naast de naam.

Als u niet kon worden afgemeld van een site, kunt u opnieuw proberen zich af te melden door op Opnieuw proberen te klikken.

Als u klaar bent, klikt u op Gereed.

Dit probleem heb ik alleen met mijn Safari. Met Firefox en IE6 op Windows gaat het wel goed.

Weet iemand wat voor oorzaak dit heeft? Ik heb met de search en Google gezocht, maar kan niks vinden wat mijn probleem kan oplossen of verklaren.

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Al mijn vrienden hebben er ook last van als ze bij mij thuis hun Hotmail willen bekijken. Je bent dus in ieder geval niet de enige, ik heb alleen zelf nooit moeite ondernomen om heet op te lossen, aangezien ik zelf geen Hotmail gebruiker ben.

Verwijderd

Ik ken het, maar aangezien ik als enige Safari gebruik op mijn computer (in verband met VEEL cookies van forums laat ik mijn kennissen en vrienden meestal FireFox gebruiken) heb ik er geen moeite mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dacht al dat het aan m'n eigen computer lag. Ik vind het wel raar. Microsoft geeft Messenger uit voor de Mac maar Hotmail is niet compatible met Safari.

Ik heb nog een Gmail accountje, zal is testen of die wel fatsoenlijk met Safari om kan gaan.

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gmail werkt prima met Safari.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:45:
Ok dacht al dat het aan m'n eigen computer lag. Ik vind het wel raar. Microsoft geeft Messenger uit voor de Mac maar Hotmail is niet compatible met Safari.
Ik gebruik ook geen MSN voor de Mac, vind ik niet fijn. Ik gebruik AdiumX.
Maar op deze kleine bug na doet Hotmail het wel gewoon in Safari hoor :)
Ik heb nog een Gmail accountje, zal is testen of die wel fatsoenlijk met Safari om kan gaan.
Die doet het inderdaad prima.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je kan ook bijvoorbeeld Opera, Camino of Firefox gebruiken onder Mac OS X, dan heb je er ook geen last van. Zelfs als gebruik het liefst Safari is het wel handig om een andere browser er bij te hebben aangezien je toch soms wel eens een website tegenkomt die niet helemaal lekker werkt met Safari.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Je kan ook bijvoorbeeld Opera, Camino of Firefox gebruiken onder Mac OS X, dan heb je er ook geen last van.
De TS wil zijn probleem oplossen en verklaren. Dan is overstappen naar een andere browser toch geen alternatief?
Pagina: 1