Toon posts:

xbox 360 component kabels op BNC aansluiting?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Ik heb me gewaagd aan te melden voor dit zeer informatieve forum. Heb al erg veel informatie kunnen opzoeken en dat beviel me uitermate goed :)

Ik zit met de volgende brandende vraag....

Ik kan aan een Sony GDM FW 900 komen...
Hierop bevinden zich 5 BNC aansluitingen.
Kan ik de component kabel van de xbox 360 hier straks op aansluiten, al dan niet met verloopstukken???

Ben benieuwd of iemand me helpen kan.
Google boo d geen uitkomst :(

Met vriendelijke groet,
Frenk

Verwijderd

Ik denk niet dat dit zal gaan, wat BNC eigenlijk is, is gewoon een ander soort kabels om je VGA signaal te transporteren.
Component (heeft ook een aantal andere namen) bestaat uit 3 kabels en transporteert 3 kleuren. BNC bestaat uit 5.

Converteren zou misschien lukken, maar hoop op niet teveel. Zeker niet als je op HDTV wil verzenden. Gaat ofwel kostelijk worden ofwel zal je het gewoon niet vinden...
Wat wel mogelijk is: sluit je XBOX op een tv-tunerkaartje aan en speel op die manier.... Geen HDTV, maar wel beeld op je monitor.

voor hoeveel kan je die monitor kopen?

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

hoeft allemaal niet zo moelijk hoor, je kunt gewoon een xbox360 vga kabel kopen en een verloop kabel van vga (d-sub) naar bnc

Xbox360 VGA kabel >>>>>>>>>>>> VGA naar BNC kabel
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/dailyposts/xbox360/hardware/vga_cable_vertical.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.avcord.com/shopping/data/productimg/dsub_bnc-2_1.jpg

Van de Xbox360 vga kabel is de adviesprijs 24,95 euro en een VGA naar BNC kabel is hier voor 8,- euro te bestellen.

[ Voor 85% gewijzigd door Tweak-Freak op 28-10-2005 01:07 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-07 07:20

mace

Sapere Aude

component != vga

Component video transporteert de kleur groen, en de andere kleuren transporteren alleen het verschil met de groene kleur om bandbreedte te besparen, ook zit bij component de sync op de groene lijn en daar moet je monitor ondersteuning voor hebben, een 5bnc heeft dat sowieso niet...

Met stom beneden :z

[ Voor 5% gewijzigd door mace op 28-10-2005 11:41 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

MaCe1337 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:38:
component != vga

Component video transporteert de kleur groen, en de andere kleuren transporteren alleen het verschil met de groene kleur om bandbreedte te besparen, ook zit bij component de sync op de groene lijn en daar moet je monitor ondersteuning voor hebben, een 5bnc heeft dat sowieso niet...
Hohoho...

De FW900 is een nogal high-end monitor en ondersteunt dus wel SoG :z

Neemt niet weg dat hij component video niet ondersteunt...

Oslik blyat! Oslik!