Toon posts:

TvHome, Samsung ontvanger vind geen zenders.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag de samsung ontvanger geplaatst voor tvhome.

Na het instellen van het netwerk (zoals in de handleiding staat) worden er geen zenders gevonden.

Attenne in ontvanger, attenne van ontvanger naar tv en scart van ontvanger naar tv

Iemand een idee? Heb tvhome gebeld, volgens hun ligt het aan de lengte van de kabel, maar dit lijkt me sterk.

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02 23:29
Wat is je signaal sterkte? Ik weet niet precies waar je dat kan vinden in de samsung decoder, maar dat staat vast wel in de handleiding.

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Verwijderd

Topicstarter
Balk voor signaalsterkte is helemaal leeg.

Tv werkt analoog wel gewoon oke

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:54

AceRimmer

What a guy...

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:52:
Na het instellen van het netwerk (zoals in de handleiding staat) worden er geen zenders gevonden.
Er is hier laatst wat gewijzigd in de netwerk instellingen, dus wellicht staan er verouderde gegevens in die handleiding ?

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Verwijderd

Topicstarter
Bij tvhome hebben ze me de instellingen gegeven, zijn deze op het net nog terug te vinden.

(op site van tvhome staat hetzelfde als in de handleiding)

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:29

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

misschien werkt je kabel versterker of andere splitter niet helemaal lekker mee met DTV. Probeer eens direct vanaf je hoofdaansluiting (in de meterkast) een kabel aan te sluiten op de ontvanger. Werkt het dan nog niet, dan is of je ontvanger kapot of woon je meschien toch net buiten het aanbod gebied.
Pagina: 1