Asus V9999 Fx6800

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Quadesh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-08 12:03
Hey allemaal, ik heb op internet wat zitten zoeken naar wat info over deze kaart verder. Hoe ie werkt enzo, maar kan tot nu toe echt weinig vinden. Heeft iemand van jullie deze kaart ook toevallig en ist wat? Of raden jullie me toch een andere kaart aan?
Ik vraag dit omdat ik deze kan kopen voor 150 euro's.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
zoek op google Asus V9999 Fx6800

En vind,, daarvoor is GOOGLE!

• Quadesh
Ja dat heb ik ook wel gedaan, maar ik vind er niet echt reviews over wat mensen er nou echt van vinden. Ik krijg wel allemaal prijsvergelijksites en vreemde buitenlandse sites, maar daar heb ik ook errug weinig aan. Dus ik had gehoopt dat de tweakers hier er wat van wisten of er iets over konden vertellen.

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 17:08
gebruik dan de search functie van GoT. Er is ook zoiets als een product survey. Verder kan je in de pricewatch de V9999TD al vinden voor 129 euro. Dus zoeken is inderdaad 'the way'.
Succes! :)

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
er loopt een groot topic hier op got over. je kan hem zo vinden.

• Quadesh
Okay dat heb ik ook al gedaan, gesearchced op GOT en kon er verder weinig over vinden hoor. Dus kom maar op met je grote topic. Een linkje is dan wel makkelijk. Kan natuurlijk ook wezen dat ik em over 't hoofd heb gezien B) Maar kon niks over deze ASUS V9999 Fx6800 vinden.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:39

silitek

Tubes Only

Quadesh schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:02:
Okay dat heb ik ook al gedaan, gesearchced op GOT en kon er verder weinig over vinden hoor. Dus kom maar op met je grote topic. Een linkje is dan wel makkelijk. Kan natuurlijk ook wezen dat ik em over 't hoofd heb gezien B) Maar kon niks over deze ASUS V9999 Fx6800 vinden.
Uhm...jongen, search eens op NVIDIA.

alle begin is moelijk maar dit is appeltje/eitje..............vandaar geen link ;)

Tubes....It's what make music music!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:16
K denk dat je de Fx beter weg kan laten :+

Als je echt gezocht had wist je waarschijnlijk ook wel dat de 6800 niks te maken heeft met de ''brake'' FX reeks :*)

HINT HINT, misschien ooit gehoord van unlocken ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-08 09:26
Hier is écht genoeg over te vinden, gebruik eens de search, topics met ervaringen te over :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.