[FPS] Counter Strike - Source: FPS drops

Pagina: 1
Acties:

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 21:07
Probleem:
FPS drops in multiplayer bij het inbeeld komen van andere spelers.
op 800 bij 600 alles op zijn laagste zowel als 1600 bij 1200 alles op zijn hoogst.
FPS van 100 tot 15.

Specs:
amd 64 3000+
1GB ddr pc2700
asus 6800GE
WD 80GB JB (bootschijf ook CSS op geinstalled)

Al geprobeerd:
Alles al opnieuw geinstalleerd
Nieuwe cpu en videokaart gekocht (oude was 2100+ en GF4 TI4800se deze liep ongeveer evensnel)
Ook nieuw mobo
Settings al veranderd in CSS (cl settings enzo)
Steam forum afgezocht.
Nieuwe nvidia drivers

CS 1.5:
bij cs1.5 had ik een varierende ping dit heb ik opgelost door hardware accel bij dxdiag uit te zetten
dit helpt ook niet bij CSS

iemand misschien nog idd of oplossingen?

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
dit probleem is al zovaak langs gekomen, vaak over gehad, maar een echte oplossing is der niet echt.

bij de een met een medium computer loopt het spel vaak soepel en mensen met een high end pc wil het niet echt vaak soepeltjes gaan.

CSS is en blijft een raar spel qua fps.

maar goed back on topic. bij elk spel dropt de fps wat als er spelers inbeeld komen.

tja wat mss helpt is om css wat meer geheugen toe tewijzen:

open de lijst met spelen doe dan rechts klik op CSS --> properties --> set launch options

voeg daar dan aan toe "-heapsize 512000" zonder de haakjes.

iig suc6

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 21:07
het toewijzen van meer geheugen blijkt te helpen misschien nog tips om nog meer geheugen toe te wijzen ?
en zou het misschien helpen om sneller geheugen te kopen aangezien ik nog met pc2700 cas 3 werk?

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
dat weet ik niet zozeer maar een combinatie van meer en en sneller is altijd wel aante raden. 2GB 3200 of zo. het probleem is dan niet verholpen! maar het zou kunnen dat het scheelt.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik denk dat het ook wel met je CPU te maken heeft, zelf had ik ook wat problemen met een 2600+@3000+ en cs:s, nu heb ik mijn cpu overgeklokt naar 3700+ en het loopt nu veel en veel beter alleen soms dropt ie nog naar 30fps met drukte.

Ik heb de models wel op low detail gezet om de framedrops een beetje te beperken maar het blijft soms gewoon bagger laag met veel mannetjes.

Ik ben met mijn oc van 70 fps in de stresstest naar meer dan 110 gegaan.

Als je de mogelijkheid hebt om je processor wat te overklokken denk ik dat het best wat kan helpen.