Gisteren is mijn laptop (een compaq presario 2700 ea xp) overleden. Om preciezer te zijn een half uurtje nadat ik een nieuwe MSI S270 ermee had besteld
. Inmiddels heb ik het apparaat uit elkaar gehaald, het interne geheugen (2 x 256 MB origineel compaq, wschl 133 Mhz) en de harddisk eruit gesloopt (en in een enclosure gedaan) en het apparaat weer in elkaar geschroefd.
Nu vraag ik me het volgende af, kan ik nog zooi verkopen, zo ja, voor hoeveel en wat zal ik met de rest van de laptop doen (hij gaat niet aan, maar volgens mij zijn dingen als het scherm (15" XGA), de processor (PIII M 1
Ghz.) en de grafische kaart (Ati Radeon M6 32 MB) nog prima in orde.
Verder heb ik nu dus los:
Edit: de batterij doet het nog meer dan 2 uur, met wireless (pcmcia kaartje dat ik niet wegdoe).

Nu vraag ik me het volgende af, kan ik nog zooi verkopen, zo ja, voor hoeveel en wat zal ik met de rest van de laptop doen (hij gaat niet aan, maar volgens mij zijn dingen als het scherm (15" XGA), de processor (PIII M 1
Ghz.) en de grafische kaart (Ati Radeon M6 32 MB) nog prima in orde.
Verder heb ik nu dus los:
- een CDRW x12 x8 x8 (losse slimline unit van Matsushita
- 2 x 256 MB SO-Dimm 133 Mhz origineel Compaq
Edit: de batterij doet het nog meer dan 2 uur, met wireless (pcmcia kaartje dat ik niet wegdoe).
[ Voor 6% gewijzigd door m_a_rnix op 27-10-2005 19:20 ]