CS:S probleem bij joinen clan server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Hoi.
Ik heb een soortgelijk probleem alleen ligt het iets anders. Ik heb tot een paar uur geleden prima kunnen connecten met alle servers, maar nu kan ik niet meer op onze eigen clan server. Ik heb alles gecheckt van banned ips etc, server gereboot maar tevergeefs. Ik zie wel hoeveel mensen er op de server zijn, plus de ping verandert, maar als ik op server info click zie ik niemand. VIa HLSW zie ik wel de mensen. VIa ftp kan ik er overigens ook niet meer bij. Dan zegt ie het volgende:
Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord.

Help me alsjeblieft ik moet zo een war spelen!

alvast bedankt

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:43
Ik splits je probleem even af naar een nieuw topic, want het topic dat je kickte lijkt in de verre verste niet op je probleem ;)
Ik mis overigens nog behoorlijk wat belangrijke informatie. Kunnen je clangenoten wel connecten naar de server? Heb je de server al opnieuw gestart en/of gereboot?

Verwijderd

Hoi. Bedankt voor het maken van de nieuwe topic.

Even compleet:

- Tot gisteren heb ik probleemloos geconnect met die server.
- Ik heb server gereboot meerderemalen, ik heb via ftp laten checken of ik gebanned was per ongeluk.
- Anderen kunnen wel gewoon connecten.
- Ik heb alles geprobeerd. Firewall aan/uit. Firewall 'vertrouwde programmas' weggehaald en opnieuw toegevoegd. Allemaal tevergeefs.
- Ik heb mijn server provider gevraagd of hij iets kon doen. Hij had mijn ip gepingd en zei dat hij er wel uit kon, maar dat er iets fout ging in Nederland......
- Daarop heb ik mijn isp gebeld, maar die zei dat het aan de poorten lag van mijn firewall (Wat dus vlgs mij onzin is).

Opvallend is dat ik via HLSW de server zie, maar als timed out. Eerst kon ik nog via rcon rebooten, maar nu krijg ik de volgende foutmelding: " HLSW FOUTMELDING: Connecten Mislukt (Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord. )

Al ik via steam naar mijn server list kijkt zie ik hem staan, druk ik op refresh dan wordt de latency wel geupdate. Maar wanneer ik server info click dan laat ie zien dat er niemand op die server is. Terwijl er op dat moment wel mensen op aanwezig zijn. Als ik dan via server list probeer te connecten dan krijg ik de melding dat het connecten na 4 retries niet is gelukt.

Als ik via FTP toegang probeer te krijgen tot de server krijg ik de volgende foutmelding:"Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord.
425 Failed to establish connection.
Automatic failover of data connection mode from "Passive Mode (PASV)" to "Active Mode (PORT)".

Ik ben er overigens in geslaagd om te connecten door in de config die cl_timeout naar 9999 te zetten. Maar ik zou het graag weer terug krijgen naar het oude dat ik gewoon dingen kan uploaden via ftp, en met hlsw dingen kan veranderen. Bovendien wil ik ook weer gewoon door op een server te clicken kunnen connecten. Wie kan me helpen?

Bij voorbaat dank!

EDIT: Als ik mijn firewall uitzet kan ik wel via rcon paswoord in HLSW de server rebooten en zien wie er op de server zitten. Via CSS lukt dit echter niet. Dan toont ie hem nog als Not Responding, of pingt hij hem wel, maar wanneer ik server info open zie ik niemand op de server.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 11:20 ]

Verwijderd

Ik heb de hele middag gezocht op internet, en ook het steam forum. Maar tevergeefs... Is er niemand die een idee heeft hoe dit verholpen kan worden?

Verwijderd

Ik heb op verzoek van mijn serverprovider een traceroute gedaan naar een aantal ips. Daarbij valt op dat hij een aantal maal time-out bij opdracht geeft. Heeft iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?

Hier en en hier zijn de resultaten van die tests.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:43
Overleg dit probleem met je internetprovider en je serverprovider. Bij een van de twee lijkt het probleem te liggen :) Heb je overigens ook time-outs als je naar diverse andere website traced?

Verwijderd

Nee. Het is echt alleen bij deze.... Bedankt voor de reply. De server provider zegt dat het de isp is en de isp zegt dat het een poort issue is ........ :(

Als ik de server reboot kan ik weer (handmatig) connecten, maar na een tijdje doet dat het ook niet meer. Misschien dat iemand iets met deze informatie kan....

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 17:18 ]

Verwijderd

Okee het verhaal wordt interessanter. Ik heb twee ips getraced van twee vrienden van mij in Engeland . De resultaten zijn hier te zien.
Pagina: 1