Planet internet?!

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:08
Beste mensen van dit forum

Planet?! Zeer goede provider zeggen ze. En zo ging ik naar planet internet. Omdat ik nieuwsgroepen wou bij me provider en dat destijds niet via kpn direct kon. Er was toen zelfs een actie dat je heel makkelijk VIA kpn naar planet kon. Niks aan de hand. ik wou zwaarder abbo. En zo ging het. Alles ging goed en ik zat fijn bij planet internet. De actie zou me niks kosten behalve me normale abbonoment. Ik nam het standard abbonoment dat 1600/512 kbps had. En het zou zelfs dit jaar naar 3000/512 verhoogt worden! Wat mooi..naar andere provider. En gelijk sneller internet. EN nieuwsgroepen. En dan nog het mooiste ik zou het eerste half jaar maar 24.95 betalen en na een half jaar het standaard bedrag van 34.95. Geen probleem dan had ik ik een mooie snelheid voor een redelijke prijs met nieuwsgroepen zonder datalimiet.

MAAR TOTDAT DE REKENING KWAM 45 euro!!! Ik schrok me kapot. dus ik met planet bellen.Dat dat niet kan ik moest 24.95 betalen enzow!. Maar toen kwam het. je moest ook nog je gewone kpn geld betalen!! dat was 20 euro!! dus dan betaal je 44.95 om precies te zijn voor iets !! Dus als ik straks weer het normale bedrag van 34.95 krijg word het 55 euro!!! voor alleen een 3000/513 lijntje(over tijdje als de snelheid is verhoogt) Dus ik zeg, dat stond nergens. Waarop zij zeggen dat het gewoon zo is! Ik zeg dan houden jullie eigenlijk best wel alles in de maling. Jullie luizen mensen erin!. Waarop die man bij de helpdesk zei dat het nog waar is ook!!. Dat ik best gelijk had!. Mensen ligt het nou aan mij of kan dit echt niet?!..ik heb per direct me abbonoment afgezegd maja zit er nog wel een jaar aan vast!..1e half jaar voor 45 euro..2e half jaar voor 55 euro!!

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Verwijderd

Ja, je betaald altijd geld aan KPN. is gewoon zo, punt.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 21:24
Ook zo'n goede van Planet, wat ik vandaag zag staan omdat een collega er mee kwam....
Contracten worden stilzwijgend voor een jaar verlengd!! Whoah! Je zult er maar zitten :X

• Cardo
Ja kan mischien wel dat je aan kpn moet betalen maar dan moeten ze dat melden en dat doen ze niet!!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-02 23:54
Tja, altijd goed lezen en uitzoeken via internet. Heb ook een zoiets meegemaakt en voortaan zoek ik me wel eerst alles uit op Internet zodat ik zeker weet dat ik met geen enkel nadeel te maken zal krijgen.

Van jouw probleem wist ik dus ook al wat het nadeel is. Mocht je op zoek zijn naar een andere provider, dan zou ik voor Wanadoo gaan (lekkere snelheid voor 25 per maand).

PSN ID = Jorco

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 12:43
Da's kut. Aan de andere kant: dit is (op dit forum in ieder geval) redelijk bekend. Demon kan je krijgen zonder KPN, of een minimaal bedrag.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Cardo
Ja ik had gehoord dat planet goed is. dat is opzig wel maar het is gewoon een valstrik dat je geowon ook nog voor kpn moet betalen terwijl het NIET word vermeld. En wanadoo spreekt mij niet zo aan als ik het hoor. Dan ga ik liever voor demon. Maja dat zien we wel over een jaar als we dat lekker is gaan uitzoeken wat me volgende provider word:O :O

[ Voor 19% gewijzigd door Cardo op 27-10-2005 18:31 ]

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:00

Entity

9000rpm

Ik neem aan dat je het over deze abo hebt: http://www.planet.nl/planet/show/id=915972

Dan klopt er toch echt iets niet. Dit abonnement kost inclusief KPN gedeelte 34,90 per maand (€ 19,95 aan KPN wat via de telefoonrekening afgerekend wordt en € 14,95 aan Planet), tijdens de actie zelfs € 24,90 per maand. Dus volgens mij betaal je nog steeds teveel...

[ Voor 7% gewijzigd door Entity op 27-10-2005 18:35 ]

• miniBSD
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-12-2023
Heb je ADSL comfort of ADSL standard.

[ Voor 92% gewijzigd door miniBSD op 27-10-2005 18:37 ]

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur (Whatever is said in Latin sounds profound).

• Cardo
Hoe komen hun dan aan 45 euro???!!!! ze zeggen het zelf. ik zeg zo hoe komen jullie bij dat bedrag. Dat wist hij zelf niet eens!! :(

[ Voor 42% gewijzigd door Cardo op 27-10-2005 18:36 ]

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Misschien dat iemand dan even kan laten zien waar Planet het verbergt, want dit staat gewoon op de planet internet site:

Abonnementskosten
KPN deel € 19,95 p/mnd
Planet Internet deel € 14,95 p/mnd
Totaal € 34,90 p/mnd

http://www.planet.nl/planet/show/id=915972/sc=502542

Natuurlijk is het een ander abbonement, maar het is niet zo dat ze de KPN kosten verbergen. Gewoon beter de voorwaarden lezen dus.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:00

Entity

9000rpm

Cardo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:35:
Hoe komen hun dan aan 45 euro???!!!! ze zeggen het zelf
Dan hebben zij het toch echt mis... Ik betaal voor dezelfde snelheid bij XS4ALL zo'n 40 euro per maand (incl KPN gedeelte), en Planet is goedkoper dan XS4ALL, dus 45 euro klopt echt niet.

• Cardo
Cpt.Morgan schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:36:
Misschien dat iemand dan even kan laten zien waar Planet het verbergt, want dit staat gewoon op de planet internet site:

Abonnementskosten
KPN deel € 19,95 p/mnd
Totaal € 34,90 p/mnd

http://www.planet.nl/planet/show/id=915972/sc=502542

Natuurlijk is het een ander abbonement, maar het is niet zo dat ze de KPN kosten verbergen. Gewoon beter de voorwaarden lezen dus.
halloo?!! lezen??!!! ik zeg 45!!! geen 35?!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02 10:27

greatgonzo

schit-te-rend!

foutje in het sytem lijkt me, ik heb hetzelfde abbo, en betaal idd 34,90

Heb je wel goed gekeken op je rekening? Vooral de eerste rekeningen lijken meer dan ze zijn omdat:
- aansluitkosten nog verwerkt zijn
- kosten modem

Als ik het zo zie betaal je misschien per kwartaal? Heb je goed naar de maanden gekeken?

• Cardo
Sander Prinsen schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:37:
[...]

Dan hebben zij het toch echt mis... Ik betaal voor dezelfde snelheid bij XS4ALL zo'n 40 euro per maand (incl KPN gedeelte), en Planet is goedkoper dan XS4ALL, dus 45 euro klopt echt niet.
Inderdaad dit klopt echt niet maar die man wist zelf niet eens hoe ze bij dat bedrag kwamen maar het klopte wel volgens hun!!

• Cardo
greatgonzo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:38:
foutje in het sytem lijkt me, ik heb hetzelfde abbo, en betaal idd 34,90

Heb je wel goed gekeken op je rekening? Vooral de eerste rekeningen lijken meer dan ze zijn omdat:
- aansluitkosten nog verwerkt zijn
- kosten modem

Als ik het zo zie betaal je misschien per kwartaal? Heb je goed naar de data gekeken?
modem kreeg ik niet want had ik al.
aansluitkosten waren gratis. en ik betaal per maand

• Cardo
bel morgen de kpn al. want hij snapte het ook niet maar het hoorde wel ofzo!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Dat weet ik wel slimmerd en dat zeg ik ook in het zelfde beritch, maar als je zelf eens dit topic leest en de vragen van de mensen beantwoord:

- Welk abbonement heb je?
- Is de rekening gespecificeerd?

[ Voor 7% gewijzigd door Cpt.Morgan op 27-10-2005 18:41 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

overigens ben ik het wel eens met de stelling dat Planet hoerig is.

Wat een vlekkeloze adsl oververhuizing zou moeten zijn, resulteerde in een adminstratieve zaak met alleen even een plugje verzetten, resulteerde in 3 maanden geen internet, torenhoge telefoonrekening ivm helpdesk en veel gebakkelei :(

[ Voor 4% gewijzigd door greatgonzo op 27-10-2005 18:44 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Even de edit knop gebruiken en de grammatica regels van de Nederlands taal in acht nemen graag. Dat leest namelijk wat prettiger.

Verder is het zo dat als je altijd aan KPN betaald, maar dat wordt nooit verborgen gehouden. Dat is gewoon terug te lezen in de voorwaarden en op de website(s). Dus gewoon nogmaals met de helpdesk van Planet bellen, want hier kan de helpdesk van KPN weinig mee denk ik.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Je neemt een adsl aansluiting en daar hoort niet standaard je telefoon abbo bij. Dus dat ze bij Planet niet weten hoeveel het in totaal kost is eigenlijk logisch, want Planet heeft niks te maken met KPN(dochteronderneming maar toch). Adsl en een telefoonlijn worden als een appart product gezien en niet als 1 product. Tenzij je een telefoon+adsl pakket neemt(KPN=internetplusbellen, versatel=bellen internetten en tv kijken. Idem voor wanadoo en tiscali - die laatste weet ik niet zeker).

Self reflection is the school of wisdom

• Aschker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-12-2025
Ok, ik werk bij Planet, dus denk dat ik wel weet wat er aan de hand is.

In eerste instantie staat er op de kpn rekening een bedrag van €33.52.
Dit is je kpn deel €19.95 per maand maal 2 min de btw. Oftewel: de periode is November-December (noem maar wat) €33.52. Doe dat + 19% = 39.90:2 = 19.95 per maand!

Dus die 45 euro al wel 33.52 + het planet deel (14.95 in de actie)
Meestal worden de actiekortingen teruggestort op je rekening in 1X!!
Dus je betaald gewoon je normale bedrag per maand aan kpn en planet, en je hebt je korting al gehad!

Maar, bel ze eens!! of stuur mij ff (per mail ofzo) je klantnummer, dan zal ik je rekeningen ff nakijken!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-02 20:51

Redwood

The Truth Is In Here

ben al vanaf midden 90 jaren internet gebruiker bij planet... tot nu toe ALTIJD meer als tevreden over geweest!

Een verhuizing op de zaak van de een naar andere provider geen binnen een week vlekkeloos!
Heb ook nooit gedonder gehad met rekeningen!
m.a.w.
Ben nog altijd zeer tevreden over planet.... en dat blijft de komende jaren ook zo!

Kpn daarintegen heb ik al vele problemen mee gehad, bij kennissen en klanten!
Desondankd planet ook van kpn is, is adsl van kpn waardeloos.
De helpdesk is niks, de service is kut!

Ben van mening dat je geen problemen met planet internet zou moeten ondervinden.
Bel ze nogmaals, en vraag om concrete informatie op papier!

Waar vwerkt worden nu eenmaal fouten gemaakt, ook bij planet

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Cardo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:37:
[...]

halloo?!! lezen??!!! ik zeg 45!!! geen 35?!
Gast, als je nou eens eerst zegt HOE ze aan die 45 euro komen...!!!
De prijs van Planet ADSL is 34,90, in geval van een aanbieding 24,90 zeg je (geldt dit voor overstappers?), dit is een KPN deel á € 19,95 en Planet Internet deel á € 14,95 p/mnd
Totaal € 34,90 p/mnd
Daarnaast moet je een KPN vaste telefoonabonnement hebben á 10 euro had je die al?
Heb je de kpn direct verbinding juist opgezegd? Was het abonnement al voorbij?

Sommige delen gaat per 2 maanden he..?!

En 3 mbit voor 35 is niet zo goedkoop als je jezelf doet geloven... tenzij je uiteraard alleen via kpn connected kan zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door ElementriX op 27-10-2005 18:49 ]

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:35

KroeT

[...]

edit:
Negeer deze maar, op één of andere manier stonden er opeens 20 berichten extra.

[ Voor 83% gewijzigd door KroeT op 27-10-2005 18:50 ]

Peace is not simply the absence of war.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat staat er precies op de factuur aangegeven dan? Zet hier eens neer wat er op de factuur staat die je via email gestuurd is.

En trouwens, je hoeft niet na elke zin !!!!! en ???!!! te tikken hoor. Zonder kunnen we het ook prima lezen.

🖥️ | 🚗

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Scan de rekening eens, natuurlijk mag je adresgegevens en andere privacy gevoelige info achterwege laten. Ben wel benieuwd :)

Of nog makkelijk, copy/paste hem van je planet mail. Als het goed is heb je een rekening specificatie.

• Cardo
feekless schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:48:
[...]

Gast, als je nou eens eerst zegt HOE ze aan die 45 euro komen...!!!
De prijs van Planet ADSL is 34,90, in geval van een aanbieding 24,90 zeg je (geldt dit voor overstappers?), dit is een KPN deel á € 19,95 en Planet Internet deel á € 14,95 p/mnd
Totaal € 34,90 p/mnd
Daarnaast moet je een KPN vaste telefoonabonnement hebben á 10 euro had je die al?
Heb je de kpn direct verbinding juist opgezegd? Was het abonnement al voorbij?

Sommige delen gaat per 2 maanden he..?!

En 3 mbit voor 35 is niet zo goedkoop als je jezelf doet geloven... tenzij je uiteraard alleen via kpn connected kan zijn...
hoe ze er aan komen..al sla je me dood..die man wist het zelf niet eens. idd 1e half jaar voor 24.95 ook voor overstappers;) en kpn vaste telefonie hebben we ook. En kpn direct verbinding hoefde je niet af te zeggen want dat ging via hun. en ja idd t is niet super goedkoop maar kpn geeft kwaliteit en daar wil ik voor gaan

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dat vroegen we niet. Er is toch al een paar keer iets gezegd over een factuur in je mailbox?
Wij kunnen ook niet ruiken welk abbo je hebt en hoe Planet aan dit bedrag komt, dus geef eens wat meer info.

🖥️ | 🚗

• Cardo
MadMarky schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:16:
Dat vroegen we niet. Er is toch al een paar keer iets gezegd over een factuur in je mailbox?
Wij kunnen ook niet ruiken welk abbo je hebt en hoe Planet aan dit bedrag komt, dus geef eens wat meer info.
rustig rustig ik ben bezig niet allemaal tegelijk

• Cardo
Naam : E.F.A Meijer
Klantnummer : 3341327
Factuurdatum: 12-10-2005
Factuurmaand: Oktober 2005

Geachte mevrouw Meijer,

Hieronder vindt u een factuurspecificatie met betrekking tot uw abonnement.

Uw abonnementsvorm: ADSL Standard Jaar

Omschrijving Aantal Prijs Totaal
----------------------------------------- -------------- -------------------- --------------------
ADSL Standard Jaar
Oktober 2005 1 EUR 14.95 EUR 14.95

-------- +
Totaal inclusief b.t.w. EUR 14.95

19,0% b.t.w. EUR 2.39

• Cardo
klopt ook nisk van lijkt mij..of zit ik verkeerd?

edit: dit klopt wel wat dit is het planet deel. Het andere deel moet aan kpn worden betaald..die 20 euro dus

[ Voor 54% gewijzigd door Cardo op 27-10-2005 19:21 ]

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zitten er niet toevallig éénmalige administratiekosten bij ofzo?
14,95 van planet en 19,95 van kpn is samen netjes 34,90.

🖥️ | 🚗

• Cardo
owja en facturen kreeg ik ook al maanden niet thuis gestuurd..was blijkbaar ook al een fout in gemaakt :'(

• Cardo
MadMarky schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:20:
Zitten er niet toevallig éénmalige administratiekosten bij ofzo?
14,95 van planet en 19,95 van kpn is samen netjes 34,90.
Niet dat ik weet het zou normaal niks kosten het overstappen enzo en de modem had ik ook al 8)7

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Cardo: als je 2 berichten achter elkaar wilt plaatsen, gebruik dan de edit knop.

En heb je dit ook gezien:
In eerste instantie staat er op de kpn rekening een bedrag van €33.52.
Dit is je kpn deel €19.95 per maand maal 2 min de btw. Oftewel: de periode is November-December (noem maar wat) €33.52. Doe dat + 19% = 39.90:2 = 19.95 per maand!
Dus als je dat bij de 14,95 van Planet optelt, kom je in ieder geval niet op 45 euro.

• Cardo
oke mensen wacht ik weet het goed gemaakt. Ik ga morgne gewoon is bellen met die mensen en het even allemaal nacheken. Want met dit komen we er nooit uit. !! iig heel veel bedankt mensen :Y)

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik zie het probleem totaal niet meer: op die factuur staat toch duidelijk 14,95 voor het Planet deel, + die 19,00 van KPN wat je straks krijgt kom je toch op 34,95?
Cardo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:20:
owja en facturen kreeg ik ook al maanden niet thuis gestuurd..was blijkbaar ook al een fout in gemaakt :'(
facturen van Planet krijg je niet thuis, maar alleen via mail

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:31

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Cardo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:24:
oke mensen wacht ik weet het goed gemaakt. Ik ga morgne gewoon is bellen met die mensen en het even allemaal nacheken. Want met dit komen we er nooit uit. !! iig heel veel bedankt mensen :Y)
Ik kan het wel even voor je samenvatten hoor :)

Planet ADSL Standard (1600/512, later 3000/512)

KPN deel € 19,95 p/mnd
Totaal € 34,90 p/mnd

1e 6 maanden 24,90 ipv 34,90 p/m. Je blijft aan KPN 19,95 betalen, aan planet betaal je dan effectief 4,95 p/m
Maar... je krijgt geen korting per maand van Planet, je betaalt gewoon iedere maand 14,95 aan planet internet, en je krijgt aan het begin in 1 keer 60 euro terug van Planet.

En als je KPN rekening 45 euro is, dan kan dat kloppen idd.

dat is nl voor 2 maanden 33,52, en dan vast nog iets.

Je planet rekening zal geen 45 euro zijn.

Als dit niet is wat je bedoelt, weet ik t ook niet meer, dan moet je t toch echt duidelijker uitleggen, anders gaat niemand bij de klantenservice je snappen.

• Cardo
_Mystikal_ schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:21:
[...]

Ik kan het wel even voor je samenvatten hoor :)

Planet ADSL Standard (1600/512, later 3000/512)

KPN deel € 19,95 p/mnd
Totaal € 34,90 p/mnd

1e 6 maanden 24,90 ipv 34,90 p/m. Je blijft aan KPN 19,95 betalen, aan planet betaal je dan effectief 4,95 p/m
Maar... je krijgt geen korting per maand van Planet, je betaalt gewoon iedere maand 14,95 aan planet internet, en je krijgt aan het begin in 1 keer 60 euro terug van Planet.

En als je KPN rekening 45 euro is, dan kan dat kloppen idd.

dat is nl voor 2 maanden 33,52, en dan vast nog iets.

Je planet rekening zal geen 45 euro zijn.

Als dit niet is wat je bedoelt, weet ik t ook niet meer, dan moet je t toch echt duidelijker uitleggen, anders gaat niemand bij de klantenservice je snappen.
oke bedankt!! ik zal f ff allemaal vragen maar iid duidelijke uitleg! :9

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

heeft TS intussen wat meer gehoord?

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
UltraSub schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:26:
Ook zo'n goede van Planet, wat ik vandaag zag staan omdat een collega er mee kwam....
Contracten worden stilzwijgend voor een jaar verlengd!! Whoah! Je zult er maar zitten :X
Dat is in 99% van de gevallen van internet abonnement zo hoor..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

greatgonzo schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:35:
heeft TS intussen wat meer gehoord?
waarschijnlijk wel. Ik gok dat dit gewoon voorbarig gebrul was omdat de rekening niet begrepen werd (zo heb ik ze nog af en toe ook aan de lijn, zwaar verontwaardigd, op achterste poten tot je het uitlegt en ze het eindelijk snappen :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:29
UltraSub schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:26:
zo'n beetje ALLE contracten worden zo verlengd. het is ook je eigen taak als consument om daar op te letten.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:49
Wat bedoel je, dat het normaal is dat alle contracten stilzwijgend verlengd worden of dat verlengingen meteen een heel jaar is? Met het eerste ben ik het met je eens, maar jaarcontracten (na het eerste jaar) gaat imho nergens over. Zeker bij zoiets als een abonnement bij een ISP.

De contracten die ik heb gehad (@home, zonnet via kpn, zonnet via versatel) hadden allemaal een opzegtermijn van 1 maand na het 1ste jaar.

[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 29-10-2005 13:34 ]

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
JvS schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:08:
[...]

waarschijnlijk wel. Ik gok dat dit gewoon voorbarig gebrul was omdat de rekening niet begrepen werd (zo heb ik ze nog af en toe ook aan de lijn, zwaar verontwaardigd, op achterste poten tot je het uitlegt en ze het eindelijk snappen :P).
offtopic:
sommige bedrijven weten hun rekeningen dan ook zo verschrikkelijk ingewikkeld te maken... uiteindelijk klopt het dan wel maar ipv dat ze het er nu eens gewoon straight-forward neerzetten...

met een hamer past alles

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Probleem is heel simpel:

Jij wilde -Lite (heet bij Planet 'standaard') en dat is nu 1600Kbps en straks wordt dat verhoogd naar ~3000Kbps.

Planet heeft je op -Basic (heet daar comfort bij planet) gezet omdat je om 3200Kbps gevraagd hebt en dat is Comfort nu nog. Dat wordt straks ~6000Kbps natuurlijk.

Hier zit het misverstand tussen wat jij wilde en wat je besteld hebt.

Verder is het zo dat je inderdaad bij de ISP's die via KPN-DSL netwerk leveren een ISP-deel en een KPN-deel van je verbinding hebt. Compleet los van elkaar gefactureerd.

Verder had je dit zelf ook even uit kunnen zoeken en topic gaat nergens over buiten een discussie met een bedrijf waar je een dienst afneemt.
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:26:
Ja, je betaald altijd geld aan KPN. is gewoon zo, punt.
Dus alleen zo bij de KPN-DSL ISP's.

[ Voor 20% gewijzigd door bjck op 30-10-2005 00:02 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.