Nou mijn vorige topic werd gesloten maar ik ga het dit keer volgens de regels proberen 
Eerst de specs van de pc:
Moederbord: Is van asus, model onbekend
Processor: P3 600 mhz socket X (geloof ik, zo'n staand ding
)
Geheugen: 192 mb (3* 64)
Harde schijf: Seagate Barracuda ST313620A
Grafische kaart: Geforce 2 MX 400 (dat 400 weet ik wederom niet zeker...)
Probleem:
Ik was samen met een vriend van hier een spelletje aan het spelen alleen de hierboven beschreven pc maaktte een pokke herrie (volgens mij zit het rack van de harde schijf een klein beetje los waardoor het gaat piepen... het is iig niet de harde schijf zelf.). Dus ik gaf een klap op de bovenkant van de pc (thv de DVD speler).
Nou het lawaai was weg maar de pc reageerde nergens meer op maar bleef beeld geven...
Toen heb ik op de reset knop gedrukt maar hij kwam nooit meer in de bios. Scherm bleef zwart.
Ook als ik hem aan zet hoor je de DVD drive en de harde schijf eerst ff wat pruttelen zoals normaal mmaar geen beeld.
Ik heb om het op te lossen het volgende gedaan:
Andere voeding (evenveel watt, 250) erin.. Geen succes
Andere videokaart (Matrox G200 16mb) Geen succes.
Een voor een de geheugenchipjes testen.. Geen success, dus of alle drie kapot of alle drie heel..
Andere processor erin (P2 350 soxcket x, heeft ooit eens gewerkt op dit mobo) Geen success..
Dus...
Wat denken jullie? Et moederbord?
Eerst de specs van de pc:
Moederbord: Is van asus, model onbekend
Processor: P3 600 mhz socket X (geloof ik, zo'n staand ding
Geheugen: 192 mb (3* 64)
Harde schijf: Seagate Barracuda ST313620A
Grafische kaart: Geforce 2 MX 400 (dat 400 weet ik wederom niet zeker...)
Probleem:
Ik was samen met een vriend van hier een spelletje aan het spelen alleen de hierboven beschreven pc maaktte een pokke herrie (volgens mij zit het rack van de harde schijf een klein beetje los waardoor het gaat piepen... het is iig niet de harde schijf zelf.). Dus ik gaf een klap op de bovenkant van de pc (thv de DVD speler).
Nou het lawaai was weg maar de pc reageerde nergens meer op maar bleef beeld geven...
Toen heb ik op de reset knop gedrukt maar hij kwam nooit meer in de bios. Scherm bleef zwart.
Ook als ik hem aan zet hoor je de DVD drive en de harde schijf eerst ff wat pruttelen zoals normaal mmaar geen beeld.
Ik heb om het op te lossen het volgende gedaan:
Andere voeding (evenveel watt, 250) erin.. Geen succes
Andere videokaart (Matrox G200 16mb) Geen succes.
Een voor een de geheugenchipjes testen.. Geen success, dus of alle drie kapot of alle drie heel..
Andere processor erin (P2 350 soxcket x, heeft ooit eens gewerkt op dit mobo) Geen success..
Dus...
Wat denken jullie? Et moederbord?