Toon posts:

Voedingstekkertje bungelt los

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee, ik heb een voedingssplitter gekocht. (Niet de stekker die in de voeding van de pc komt, maar zo'n stekkertje wat uit de voeding komt, met 4 pinnetjes) Ik moest iets verlengen maar er was nergens een verlengkabel beschikbaar dus heb ik een splitter gebruikt. Ik gebruik er dus maar 1 van, dus 1 bungelt gewoon los rond. De voeding was nodig voor een externe HDD, heb dus een gaatje geboort in de case zodat het voedingsstekkertje erdoor kon. Het is nu goed aangesloten, maar net buiten de case hangt 1 ongebruikt voedingstekkertje. Mjin vraag is nu, is het misschien niet gevaarlijk ofzo? Moet ik het misschien afplakken met plakbond, omdat ik er anders misschien tegen stoot?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 17:25 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Die, hoe noem je dat :? , female pinnetjes :Y) steken niet uit het plastic omhulsel, de kans dat je er tegenaan komt is dan ook niet erg groot. En als je er aan komt, het is maximaal twaalf volt dus zeker niet dodelijk of op een andere manier schadelijk :) . De kans dat een pinnetje contact maakt met de behuizing lijkt me ook niet groot, er zit dan meesteal ook nog een verflaag tussen dus ook weinig kans op schade. Het enige bezwaar is misschien dat het er niet zo mooi uitziet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 27-10-2005 17:42 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na wat gefrot de connecters in de behuizing gekregen. Mooi is idd anders. :P Maar nu zit ik met een andere vraag.. Kan een externe HDD altijd aanstaan? Er zit zon aan/uit knopje op .. maar is het wel goed voor dat ding als hij altijd aan staat?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:48:
Ik heb na wat gefrot de connecters in de behuizing gekregen. Mooi is idd anders. :P Maar nu zit ik met een andere vraag.. Kan een externe HDD altijd aanstaan? Er zit zon aan/uit knopje op .. maar is het wel goed voor dat ding als hij altijd aan staat?
Maakt niet zo veel uit. Zelfde als met een interne disk. Ze kunnen makkelijk altijd aanstaan (evt wel voor voldoende koeling zorgen).

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:01

The Third Man

The Third Jellyfish

Misschien is dit een domme vraag maar waarom heb je het 2e stuk niet gewoon afgeknipt als je het niet nodig had? Of gewoon een plakbandje om gedaan (edit: dat vraag je zelf ook maar waarom doe je het niet gewoon?)?

[ Voor 21% gewijzigd door The Third Man op 27-10-2005 19:04 ]