Crystal Brite Laptops

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Ik ben op zoek naar laptops met Crystal Brite schermen, dat zijn van die schermen die spiegelen maar een enorm goed contrast hebben.
Ik zoek alle laptops die zo'n soort scherm hebben van merken zoals HP, Toshiba en Acer. Het probleem is alleen dat als ik naar www.hp.nl ga, ik bijvoorbeeld niet eens kan filteren op het type scherm ik wil. Zo is dat ook bij de andere merken.

Heeft iemand misschien een lijst, of weet waar ik die kan vinden, met alle laptops die een Crystal Brite scherm hebben? Op google kom ik ook niet echt een goede tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-04 23:30
Ieder merk noemt dat soort scherm anders.

Zo heet het bijn Sony X-Black.
En bij weer een ander merk, true-view.
en zo kun je nog wel even doorgaan.

Helaas voor jou, maar ik denk niet dat dat gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik heb zelf zo'n laptop scherm maar vind het eigenlijk maar een verschrikkelijk scherm, het spiegeld aan alle kanten daar wordt je helemaal gek van. Gelukkig werd ik meestal met een extern scherm zonder crystal bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
RS_003 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:59:
Ieder merk noemt dat soort scherm anders.

Zo heet het bijn Sony X-Black.
En bij weer een ander merk, true-view.
en zo kun je nog wel even doorgaan.

Helaas voor jou, maar ik denk niet dat dat gaat lukken.
Misschien is die lijst er toch. Ik heb de startpost wat aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65725

Hey Hey,

Normaal gesproken is een Glanzend-Scherm 't laatste waar men aan denkt als het wordt opgenomen in de selectie.

Maar ik ben het met je eens, het is erg mooi en vooral de contrasten en diepgaande kleurrijke weergave is super.
Vooral als je film/foto lief hebt.

Toch denk ik dat je beter eerst kunt kijken naar de specs, ik neem aan dat je niet zomaar een notebook koopt zonder eerst naar de specificaties van het ding te kijken.

Ik krijg over een ruime week een Acer 1694wmli binnen, hiervoor heb ik ook bewust gekozen voor de crystalbrite scherm.

Elk merk heeft zo wel zn glanzende schermen, maar geef wat meer informatie wat je er verder mee wilt doen?
Wil je mobiel zijn? Wil je een desktop vervanger?
Wat is je budget? (de crystalbrite schermen zijn namelijk erg zeldzaam in de goedkopere klasse).
Ook zijn veel crystalbrite schermen breedbeeld, is dat wel iets wat je wilt?
Wil je er mee gaan gamen?
En ook erg belangrijk? In welke omgeving ga je het gebruiken? (een omgeving met veel TL buizen, kan nogal hinderlijk zijn vooral op het werk ook buiten is het geen goede uitkomst).

Wat jij zoekt is echt een lijst wat er denk ik niet is.
Wat wij wel kunnen doen is aan de hand van je eisen een goed merkje voor je zoeken uiteraard met een glanzend scherm ;).

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 65725 op 27-10-2005 18:46 ]