Zover ik het kunnen vinden is hierover nog geen topic over geopend, dus ik gok het erop. 
Wanneer ik in m'n Myreact kijk naar m'n postinghistory krijg ik een hele hoop terug uit de database.
Waar ik gepost heb en wanneer.
Maar je kan daar niet binnen sorteren, dan zou je een echte search moeten doen.
Dan kan, dat weet ik.
Maar wat ik voornamelijk mis is dat je niet kan sorteren op forum categorie.
Geldt trouwens ook voor de normale search.
Wanneer je iets gepost hebt maar je weet nog vaag de titel, een woordje of twee hooguit, dan wordt het lastig zoeken.
Wanneer je dan kan selecteren op forum categorie dan kan je naar mijn idee sneller vinden wat je zoekt ipv steeds kijken naar de naam van de categorie en daarna de naam van het topic.
Op die manier kan je gerichter zoeken naar mijn idee athans wanneer je niet goed meer weet hoe het topic nou ook al weer heette...
Misschien dubbel zo handig voor die vervelende maandag ochtends...
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.
Wanneer ik in m'n Myreact kijk naar m'n postinghistory krijg ik een hele hoop terug uit de database.
Waar ik gepost heb en wanneer.
Maar je kan daar niet binnen sorteren, dan zou je een echte search moeten doen.
Dan kan, dat weet ik.
Maar wat ik voornamelijk mis is dat je niet kan sorteren op forum categorie.
Geldt trouwens ook voor de normale search.
Wanneer je iets gepost hebt maar je weet nog vaag de titel, een woordje of twee hooguit, dan wordt het lastig zoeken.
Wanneer je dan kan selecteren op forum categorie dan kan je naar mijn idee sneller vinden wat je zoekt ipv steeds kijken naar de naam van de categorie en daarna de naam van het topic.
Op die manier kan je gerichter zoeken naar mijn idee athans wanneer je niet goed meer weet hoe het topic nou ook al weer heette...
Misschien dubbel zo handig voor die vervelende maandag ochtends...
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.