Toon posts:

Ik zoek een supersimpel CMS.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een supersimpel CMS-achtig systeem. Het enige wat het hoeft te doen, is puur tekst, dus zonder opmaak, aanpasbaar maken.

Het liefste zie ik het zo voor me:

- De klant surft naar 1 webpagina, met een keuze uit welke pagina die wenst aan te passen.
- Klikt.
- Nieuw pagina opent, met de tekst in een invoervak, zoals deze nu op de site staat.
- Klant verandert tekst.
- Drukt op opslaan.
- Klaar.

That's it.

Kan iemand me helpen? En nee, ik kan het zelf niet bouwen.

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09-2025

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:11
Je zegt dat je het zelf niet kunt bouwen, maar wat jij wilt is volgens mij supersimpel. Zou het de moeite niet lonen om je een klein beetje erin te verdiepen en het alsnog zelf in elkaar te zetten?

omniscale.nl

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10

Cyphax

Moderator LNX/AI
Deze pagina is ook wel leuk, hoewel het al met al waarschijnlijk een beetje overkill zal zijn. Maar daar kun je CMS'en eens bekijken dus.

Saved by the buoyancy of citrus

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:32
Al rondgekeken op http://www.opensourcecms.com/?

Net te laat...

[ Voor 18% gewijzigd door Obliterator op 27-10-2005 16:07 ]

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 21:32
Hier

Je had ook zelf wat meer kunnen zoeken met google en volgens mij is dit eigenlijk een script request.

Verwijderd

Justifier schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:07:
Hier

Je had ook zelf wat meer kunnen zoeken met google en volgens mij is dit eigenlijk een script request.
idd verkapt request topic :7

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Joomla is mischien overkill maar wel een super fijn pakket die makkelijk te skinnen en aan te passen is.

I am the great Cornholio!

• elmer25
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12-2021

elmer25

ooit was ik 25

MaNiC_MiNd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:11:
Joomla is mischien overkill maar wel een super fijn pakket die makkelijk te skinnen en aan te passen is.
Misschien? 8)7

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Kijk anders ook eens naar WordPress... in principe een blog, maar prima te vermommen als een CMS, zeker als je er wat plugins tegenaan gooit. Erg handig te skinnen ("themes")...

http://www.wordpress.org

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:07

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik wil me niet zinloos bij bovenstaande commentaren voegen maar... een zó simpel CMS is in een paar regels script te maken (heb vorige week in een uurtje precies gemaakt waar TS om vraagt) en aangezien hij het niet zelf kan maken is het dus idd een script-request... Je hebt voor zoiets niet eens een database nodig. Googlen naar een script in een taal die je kunt hosten dus, bijvoorbeeld zoeken naar cms without database.

[ Voor 3% gewijzigd door PowerFlower op 27-10-2005 16:25 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit is basic functionaliteit dat elk CMS zou moeten kunnen ondersteunen. (Waar het overgrote deel natuurlikj meer kan dan dat en die dan ook wel eens overbodig ingewikkeld kunnen zijn :P )

Een vraag zo over de muur gooien is een beetje onzinnig imho en dan ook niet de bedoeling op GoT. Welke CMS'en heb je al geprobeerd maar bevielen niet (en waarom niet)?

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 27-10-2005 16:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1