[XP] Windows alleen klassiek na verwijderen Alienware skin *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131321

Topicstarter
Hallo medetweakers,
ik heb een probleempje met mijn windows. Ik heb een Alienware skin geinstalleerd op mijn pc en deze daarna verwijderd. Toen kreeg mijn windows gelijk een klassieke skin. Ben naar vormgeving gegaan om het ff naar xp te veranderen om tot de ontdekking te komen dat ik alleen maar klassiek kan kiezen. Ik ben toen naar c:\windows\resources\themes\luna gegaan en ff luna skin gestart maar dan krijg ik een bericht dat de service niet op de juiste wijze de start- of stuuropdracht heeft beantwoord. Ben toen naar uitvoeren gegaan, services.msc gestart, naar thema's gegaan. Bij de status staat gewoon: gestart. en opstarttype is automatisch. Als ik de service opnieuw probeer te starten dan krijg ik het bericht: "Kan de Thema's-service op lokale computer niet stoppen. Fout: 1053 De service heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord."

er stond hier een andere thread over dit probleem, maar daar kon ik niets nuttigs uit halen en ik heb ook op google gezocht zonder resultaat.

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-07 20:15
Installeer het skin-programma opnieuw en verwijder daarmee de skin. Iig het weer installeren zou ervoor moeten zorgen dat de service weer correct is. Of zijn er skins die zonder tool zijn toe te passen? Ik heb ze nooit kunnen vinden iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Probeer eens een nieuwe (gepatchte) uxtheme.dll.

En anders het progje van je alienware skin toch eens opnieuw installeren...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Titel aangevuld volgens het WOS policy en wat duidelijker gemaakt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bedankt voor jullie reply's en bedankt admin (ik wou de titel niet te lang maken :P )

het opnieuw installeren van de skin is een probleem, omdat het meegeleverde programma vastloopt als ik de skin eraf wil halen. |:( (stardock spul, geeft altijd problemen bij mij :'( )

ik zal ff dat gepatchte bestand proberen.

EDIT: kan ik dat bestand onder windows vervangen of moet dat buiten windows om?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 131321 op 27-10-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-07 20:15
Hoe had je precies de skin verwijderd? Leg dat eens stap voor stap uit? Eerst het programma eraf ofzo? En wat als je de skin aanpast naar een andere versie? Staat er ook niets in de FAQ van Stardock (vast wel)?

[ Voor 35% gewijzigd door The__Virus op 27-10-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat bestandje heeft niet gewerkt. Tenminste het bestandje dat ik gevonden heb bij breekpuntforums.

Verder heb ik de skin dus voor de zoveelste keer opnieuw geinstalleerd, skin toegepast, weer default windows skin toegepast en dan zegt het programma doodleuk dat ik ff de pc opnieuw moet starten. Dat heb ik gedaan, maar ik heb nog steeds de classic look en de xp style staat er niet bij. En de Thema's-service werkt nog steeds niet normaal.

@The__Virus
Ik had dus eerst de alien skin. Maar ik wou het niet meer hebben, dus probeerde ik eerst default windows skin toe te passen met het meegeleverde programma. Die stond dus vast zodra de classic skin was toegepast. Toen keek ik dus bij Vormgeving en daar kan ik dus de XP-style niet meer kiezen. Zoals je hierboven kunt lezen staat het nu niet meer vast bij het toepassen van de windows default skin, maar krijg ik de XP-style nog steeds niet terug bij Vormgeving.

Stardock heeft een hele kleine FAQ waarin verwijst word naar hun forum. Daar heb ik gekeken en ik heb een paar vergelijkbare problemen gevonden waar niet op geantwoord is of waar op is geantwoord met "installeer het opnieuw en pas de windows default skin toe".

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik denk dat ik de thema's service opnieuw moet installeren ofzo, maar hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kreeg ineens ook problemen met windows mediaplayer en een paar games, dus heb ik besloten windows opnieuw te installeren. Het probleem is nu gelukkig verholpen.

Nogmaals bedankt allemaal ;)
Pagina: 1