Toon posts:

psp 9 of 10 installeren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de psp niet geinstalleerd ..elke keer komt er mismatch op te staan en dan
Nvidia Open GL driver.
Ik weet niet hoe ik dit moet doen ..Wie weet het wel??
Anja

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Verklooide installatiebron of misschien toch ff je nvidia drivers updaten (voor zover van toepassing)?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeuhm, hoe kunnen wij dat weten als je niet meer informatie geeft? ;)

Onder welk OS en wat heb je met dat gegeven dat het aan de OpenGL driver zou liggen gedaan? Ik kan me voorstellen dat met een specifieke foutmelding, er van alles op de server van PaintShop Pro is te vinden en daarnaast kan je natuurlijk "spelen" met versie en instelling van je videokaart drivers (welke precies?)

offtopic:
Welkom op GoT trouwens :Y)

Ik pas je topictitel even wat aan, '! HELP!' in de topictitel is wat overbodig schreeuwerig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
[quote]F_J_K schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:29:
Eeeuhm, hoe kunnen wij dat weten als je niet meer informatie geeft? ;)

Onder welk OS en wat heb je met dat gegeven dat het aan de OpenGL driver zou liggen gedaan? Ik kan me voorstellen dat met een specifieke foutmelding, er van alles op de server van PaintShop Pro is te vinden en daarnaast kan je natuurlijk "spelen" met versie en instelling van je videokaart drivers (welke precies?)

[ot]Welkom op GoT trouwens :Y)

Dank voor welkom ..
Ik heb er helemaal geen verstand van maar als hij bijna klaar is met installeren geet hij mismatch aan en kan ik niet verder ..OpenGL driver komt er dan te staan ..
ik heb winxp ik weet niet wat OS is sorry..
Anja

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zou dus even nieuwe drivers voor je videokaart downloaden en installeren en daarnaast kijken wat er qua instellingen over OpenGL is te vinden in deze drivers en hier wat mee "spelen".

Varianten van [google="OpenGL mismatch" paint shop pro] vinden in ieder geval niets, als ik op de Corel support site zoek naar 'OpenGL' ziek ik ook 0 hits. Wat is de precieze foutmelding?

offtopic:
Overigens zou je je zelf even moeten afvragen of GoT de juiste plaats voor je vragen is als je niet weet wat een OS is. We gaan hier wel uit van een bepaalde mate van kennis & kunde :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is 9 van de 10 keer een oude driver

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1