[EA-games] Server-problemen met online spelen...

Pagina: 1
Acties:

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 16:33
Zo, ik had Need for Speed Underground 2 gekocht en na een tijdje het spel gespeeld te hebben wilde ik ook wel online spelen.

8 oktober:
Zo gezegd, zo gedaan. Een EA-account aangemaakt en het spel op hun site geregistreerd. Tot zover niks bijzonders...

Spel opgestart en voor online spelen gekozen. Er wordt dan gevraagd om je EA-account gegevens in te vullen. Hierna wordt er aangegeven dat het spel aan je account gekoppeld moet worden middels de cdverificatiecode (mooi woord). Ik kies 'ok' en vervolgens wordt gevraagd of ik het zeker weet. (tuurlijk). Gelijk na het klikken op 'ok' komt er de volgende melding: De Ea-servers ondervinden momenteel technische problemen. Probeer het later nog eens. Mochten de problemen aanhouden neem dan contact op met de klantenservice. :/

Zo gezegd, zo gedaan.

10 oktober:
Nog maar eens geprobeerd en weer technische problemen met de servers... :|

Toch maar eens een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Ik kwam na enig zoeken 2 mail adressen tegen en heb naar beide een mailtje gestuurd met het probleem.

17 oktober:
Nog steeds geen reactie van EA. Toch maar eens opzoek naar een telefoonnummer.
Gevonden en gebeld (a 0,45 euro per minuut...... :| )
Ze hadden geen mail gehad (vreemd, gelijk nagekeken in outbox maar adres klopte). Heel fijn. Meneer noteerde mijn gegevens en zou dezelfde dag nog even terug bellen om even door te geven hoe het ervoor stond.

19 oktober:
Nog niet teruggebeld en ook geen mail. Nog maar eens bellen.
Iemand anders aan de lijn die eigenlijk ook niet wist wat het probleem was. (technische problemen met EA-servers....tsja...) Maar goed, wederom gegevens genoteerd en ik zou voor einde van de week terug gebeld worden. Ook werd gevraagd om de cd's, hoesjes, boekjes, enz. even te fotograferen en te mailen naar een bepaald mail adres. Daarnaast nog even snel gemeld dat het terug bellen niet echt hun sterkste kant leek te zijn maar meneer beloofde terug te bellen.
Gelijk alles gefotografeerd, in het mailtje de code's die overal opstaan nog even apart overgetikt (tsja, je weet maar nooit hoe goed ze alles op de foto's kunnen zien.... :X )

21 oktober:
18.00, nog niet terug gebeld... |:( of zouden ze misschien ook op zaterdag werken...toch nog maar even wachten met boze mailtjes.

24 oktober 09.30
Nog steeds niet terug gebeld. Wederom gebeld. Euhm....tsja...euhm, ik zou het ook niet weten...
Er schijnen wel problemen met de servers te zijn. Ik zal even voor je bellen met het hoofdkantoor want ik kan hier niks over de servers zien. Ik bel je voor 12.00 terug.

24 oktober 13.00
Nog steeds niet terug gebeld. Wederom gebeld. O ja.....euhm, er zijn problemen met de servers. Waarop ik meldde dat ik die problemen wel erg lang vond duren....vanaf 8 oktober...
Daar was hij het wel mee eens. Ook nog maar eens gemeld dat ik het behoorlijk zat was om steeds te moeten bellen a 0,45 euro per minuut terwijl er toegezegd werd om terug te bellen. Hij begreep het helemaal en zou gelijk nog even bellen om te vragen of ze meer wisten over de technische problemen. Ik zou dan in de loop van de week terug gebeld worden. Tsja, moet maar.....

27 oktober
Nog steeds niet terug gebeld. Wederom gebeld. U had al eerder contact gehad? Onder welk telefoonnummer/e-mail adres dan? Nee, daar vind ik niks onder... :( :(
Geduldig en vriendelijk nog maar eens een keer het hele verhaal verteld en er werd wederom gezegd dat er terug gebeld zou worden.... Denk dat ik het adres van het kantoor maar eens opzoek en eens langs ga om het spel terug te brengen.... >:) Weet niet of ik dan nog vriendelijk kan zijn/blijven...

Maar goed, einde van het verhaal: weet nog steeds niks en kan nog steeds niet online spelen.
Iemand die misschien (heel toevallig) zelfde problemen heeft/meer info heeft?

Tis ondertussen zo dat ik online wil spelen omdat het een optie is die moet werken dan dat ik echt zin heb om het spel online te spelen....

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tikje naar SPV :)

• Niek_
Heb je helemaal gelijk in, bedankt. :)

• Niek_
*schop* :|
Nog steeds niet online kunnen spelen....

• Niek_
*schop* :|
Nog steeds niet online kunnen spelen....

Wederom gebeld en kreeg nu te horen dat er inderdaad server problemen waren en dat die al een maand duurden..... Zou als het goed is maandag opgelost moeten zijn.... :/