Ik heb een stukje php waarin het volgende gebeurt:
Een aantal types (zeg type A, B, C, D en E) en het aantal bestanden in dat type worden opgeroepen en weergegeven op de webpagina, waarbij het type in linkvorm wordt neergezet.
De code is als volgt:
Zoals je kan zien, wordt het type op mijn site aangegeven in <H1> formaat.
Wat ik nou echter wil, is dat type A in <H1> wordt weergegeven en de andere types bijv. in <H5>.
Ik had al een volgend stukje code gemaakt:
Wat ik nu nog moet hebben is de manier om de andere types ook te vermelden en de automatische generatie uit te zetten. Kan iemand me vertellen hoe dit moet? Ik heb heel weinig verstand van PHP, en ik heb al behoorlijk zitten ploeteren, maar kom er niet uit.
Als jullie willen weten om welke website het gaat om zo te kijken wat ik precies bedoel, dan zal ik het adres geven.
Bij voorbaat dank!
Een aantal types (zeg type A, B, C, D en E) en het aantal bestanden in dat type worden opgeroepen en weergegeven op de webpagina, waarbij het type in linkvorm wordt neergezet.
De code is als volgt:
Het dikgedrukte geeft aan waar het type wordt aangeroepen en waar het aantal van dat type wordt aangeroepen.<?php
foreach($types AS $t) {
if ($types_total[$t->id]->total > 0) {
?>
<div class="con_types3">
<a class="types_title" href="<?php echo sefRelToAbs("index.php?option=com_hotproperty&task=viewtype&id=$t->id&Itemid=$Itemid"); ?>"><h1><?php echo $t->name ."</h1></a>(".$types_total[$t->id]->total.")"; ?><br />
Zoals je kan zien, wordt het type op mijn site aangegeven in <H1> formaat.
Wat ik nou echter wil, is dat type A in <H1> wordt weergegeven en de andere types bijv. in <H5>.
Ik had al een volgend stukje code gemaakt:
Dit werkt in zoverre dat behalve wat normaal wordt weergegeven, nu nogmaals type A wordt weergegeven, met het aantal erachter.<?php
if ($t->name == Type A) {
?>
<a class="types_title" href="<?php echo sefRelToAbs("index.php?option=com_hotproperty&task=viewtype&id=$t->id&Itemid=$Itemid"); ?>"> <?php echo $t->name ."</h1></a>(".$types_total[$t->id]->total.")"; { ?>
Wat ik nu nog moet hebben is de manier om de andere types ook te vermelden en de automatische generatie uit te zetten. Kan iemand me vertellen hoe dit moet? Ik heb heel weinig verstand van PHP, en ik heb al behoorlijk zitten ploeteren, maar kom er niet uit.
Als jullie willen weten om welke website het gaat om zo te kijken wat ik precies bedoel, dan zal ik het adres geven.
Bij voorbaat dank!