Ik heb in totaal 2 spindels gehad van That's Write, maar ook een stuk of 40x 80 minuten cdr's..
Die 80 minuten cdr's waren nog wel redelijk, maar ik heb ZO veel problemen gehad met die 2 spindels (74 minuten)
Van de eerste spindel had ik er dus 30 gebrand, met een Yamaha CDR400t, Plex 4220 en Yamaha CDR4416S. De recorders zelf konden de cdr's NIET lezen, m'n Ultraplex kon 'm niet lezen en m'n 10x Techmedia speler kon 'm ook niet lezen. Dus alles teruggestuurd...
'Kreeg een nieuwe spindel, alles leek goed te gaan, het branden ging goed, maar na ongeveer 3/4 jaar (nu dus) begonnen die cdr's slechter te worden, tot nu dat ik ze niet eens meer fatsoenlijk kan lezen (met inmiddels nu Plex 12/10/32A, Ultraplex, Aopen 48x en Techmedia 10x, en m'n Yamaha CDR400t kon er ook niet veel meer van maken)
Oh ja, vriend van mij kon ze ook niet lezen met een Ultraplex40 en PlexWriter 12/4/32...
Echt waar ik heb het echt HELEMAAL gehad met die crap cd's..

Het kan dus dat ik 2 slechte spindels heb gehad, nou ja, maar ik ga ECHT niet nog een keer het risico nemen om een bagger spindel te krijgen.
Voor mij alleen nog maar Platinum en Philips, en That's Writes neem ik alleen maar als ik er geld bij krijg.
edit:
met niet kunnen lezen bedoel ik dus: We pakken een That's Write uit de kast, stoppen 'm in de cdrom speler(s) en dan proberen te kopieren naar de harde schijf..
Begint meestal nog hoopvol met 5 minuten ofzo, maar dan komt het moment dat bijvoorbeeld mijn Ultraplex de scsi bus reset. In m'n Plex 12x writer loopt m'n systeem ongeveer helemaal vast.. Echt waar, ik ben nu al m'n TW's aan het pakken en proberen te kopieren, want ik gooi ze ALLEMAAL weg... En nee, niet al m'n cdrom spelers zijn gaar.