POP3 en IMAP in zelfde Postvak IN

Pagina: 1
Acties:

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-05 12:03
Omdat de Universiteit hier heeft besloten om van POP3 over te stappen op IMAP e-mail :( zit ik nu in Outlook Express (6.0) opgescheept met 2 verschillende postvakken IN: 1 'normale' voor mijn pop3 accounts en 1 IMAP unit voor de mail van de IMAP server.
Kan ik het niet instellen dat alle mail gewoon in één Postvak IN komt? (Het normale) want dit is echt irritant.

[ Voor 3% gewijzigd door Jasper1911 op 27-10-2005 16:10 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 23:34
Menubalk; Tools -> Message Rules -> Mail

[ Voor 52% gewijzigd door frickY op 27-10-2005 13:17 ]

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-05 12:03
Dit werkt helaas niet.Ingesteld dat alle berichten naar een bepaalde map verplaatst moeten worden bij aankomst. (Moet wel een nieuwe map maken want je kunt ze niet automatisch naar Postvak IN laten verplaatsen) De mailtjes van de POP3 server komen netjes in de nieuwe map aan, maar die van de IMAP blijven gewoon hardnekkig in hun eigen Postvak IN zitten :?

En nog een vraag die nu bij me opkomt: kun je ook de mailtjes van je IMAP server verwijderen en ze als een kopie opslaan op je PC. (Zodat je dus eigenlijk een soort POP3 inbox hebt.. wat om te beginnen dus al veel relaxedter was! |:( )

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan ze slepen? :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:56

E-Rick

I love it :7

Laat me raden, TU Delft. Heb je al geprobeerd je mail met MAPI binnen te halen? Met een beetje mazzel krijg je je mail dan wel gewoon wel in je Postvak IN.

Choose life