Webdesign cursus/boek..welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben al geruime tijd bezig om dreamweaver onder de knie te krijgen, om mijn eigen website te ontwerpen voor prive en zakelijke doeleinden. Ik blijf maar tegen problemen aanlopen en kom eigenlijk geen steek verder om een goed functionerende website te ontwerpen.

Ik ben daarom opzoek naar een goed cursusboek voor het ontwerpen van websites, of een goede cursus in Enschede e.o. Mocht je tips hebben laat die dan ff hier achter. Bedankt!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-04 12:28

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik zou de search eens proberen. Deze vraag komt elke maand wel een stuk of wat keren langs namelijk.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Verwijderd

eastwalk schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:05:
Ik ben al geruime tijd bezig om dreamweaver onder de knie te krijgen, om mijn eigen website te ontwerpen voor prive en zakelijke doeleinden. Ik blijf maar tegen problemen aanlopen en kom eigenlijk geen steek verder om een goed functionerende website te ontwerpen.
tijd besparen en uitbesteden?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Zoeken op cursus, boek en tutorial.

Hier is heel veel over te vinden. En daarbij: de help functie van dreamweaver kan je veel uitleggen en de search van got ook. Standaard boeken en cursussen zullen je niet verder helpen: trial & error is de beste methode.

Dit topic is gesloten.