Laptop cooler, welke is geschikt?

Pagina: 1
Acties:

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56
Ik ben nu op zoek naar een laptop cooler om mijn beestje (Acer TravelMate 4001WLMi) eens wat koude lucht te laten happen. Echter, iedere laptopcooler (Serina, CoolerMaster, Antec) die ik tot nu gezien heb zijn gewoonweg té dik om nog enigszins zonder RSI te kunnen werken.

De Antec:
Afbeeldingslocatie: http://www.moddingplanet.it/img-upload/antecnbc_IM000680.jpg

Dat is gewoonweg te dik in mijn mening, dus ik zoek een dunnere notebook cooler.
Dan rijst echter de vraag; welke? Ik ken er zelf bar weinig, en veel kan ik er online ook niet over vinden.
Omdat er nu éénmaal een fan in moet, lijkt een laptop cooler met een lichte hellingshoek zodat hij onderaan nog lager is het beste (ook voor m'n arme polsjes).

Welke zouden jullie me aanraden? :)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56
*schop*

Niemand ervaringen met laptop coolers? :)

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:16
Ik heb zelf de Coolermaster Coolpad.... laptop staat idd in RSI-stand. Ik heb gewoon een losse desktopset gekocht (Logitech diNivo) en die gebruik ik als ik thuis ben. Misschien ook een oplossing?

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zelf heb een antec x notebook cooler, en echt dik vind ik hem niet(2-3 cm). Tijdens gamen koelt ie zeer goed, kan wel 7-10 graden schelen!!

Maar ik neem aan dat je de cooler wil gaan gebruiken als je zit te gamen? want bij mij word alleen dan de laptop behoorlijk heet (Acer aspire 5024Wmli). Als dat zo is zou ik een slimline toetsenbordje erbij kopen van 15 euro.

Bij de conrad hebben ze ook wel een leuke (is een soort docking station)

Edit:
Winkelhaak2002 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:09:
Ik heb gewoon een losse desktopset gekocht (Logitech diNivo) en die gebruik ik als ik thuis ben. Misschien ook een oplossing?
Dat bedoel ik dus :9

[ Voor 25% gewijzigd door ThatsHollywood op 15-11-2005 10:13 ]

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Hier niets te vinden? KLIK!