Toon posts:

Voeding maakt tering geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Mijn voeding maakt echt een gigantische teringherrie sinds een paar uur. Ik heb mn voeding al uit elkaar gehaald en er komt niks tegen de koelers aan. Ik denk dat het aan de onderste koelers ligt die in de kast zelf blaast of zuigt (heb een chieftec voeding met 2 koelers).
Zijn deze koelers te vervangen? Of kan ik beter een nieuwe voeding kopen? Zo ja wat is een goede van rond de 350-400 watt?

Alvast bedankt!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dan zal inderdaad je voedings-fan kapot zijn... Koeler is te vervangen, vaak een 8 of 12 cm fan.. Lijkt me goedkoper dan een nieuwe voeding...
En de rest zoek je maar op met de search...

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
De fans zijn te vervangen zover ik weet.
Misschien vergd het wat knutselwerk, maar dat houdt het leuk. :)
Dus ik zou voor dit geen nieuwe voeding kopen.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Misschien kun je even uitleggen wat voor geluid hij produceert? Zoals het er nu staat kan het alles zijn tussen een conducteursfluitje en een schijtende kameel. Licht een en ander dus even toe.

Voor je vraag over een nieuwe voeding kun je terecht in Welke voeding heb ik nodig? Deel 13

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

r00n schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:29:
Misschien kun je even uitleggen wat voor geluid hij produceert? Zoals het er nu staat kan het alles zijn tussen een conducteursfluitje en een schijtende kameel. Licht een en ander dus even toe.

Voor je vraag over een nieuwe voeding kun je terecht in Welke voeding heb ik nodig? Deel 13
Een schijtende kameel die op een conducteursfluitje blaast? Dat wil ik zien! :D

Hier kon uw advertentie staan

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

offtopic:
scheldwoorden zoals tering is niet echt nodig.

Self reflection is the school of wisdom

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Schroef de fan eruit en flikker er een nieuwe in klaar. Dat was moeilijk :z

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Preuts zijn we niet op GoT, maar dit gaat wel een beetje ver - door al dat gescheld raakt de topic vervuild. wegwerpbeker, dat komt ervan als je je niet aan netiquette houdt - voortaan een beetje normaal taalgebruik posten, dan blijft alles on-topic en hoeft een topic niet dicht.

Verder is zoals (kleurrijk...) gezegd is erg onduidelijk wat voor geluid je bedoelt, maar als het met ventilator(en) te maken heeft, kun je het door de ventilator te stoppen zo vinden. Wees een beetje creatief... :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.