Frontpage centreren

Pagina: 1
Acties:

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024
Is de mogelijkheid er eigenlijk om de frontpage te centreren net als Got? heb net een nieuwe monitor (19" tft) en het valt me nu pas op dat ik nogal veel ruimte over heb :)

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Met je frontprage gecentreerd hou je evenveel ruimte over hoor ;-)

Het is overigens niet mogelijk, maar zou misschien, als er in de toekomst een update aan de layout getweaked werd, eventueel geïmplementeerd worden dacht ik. Daarover kan een devver of zo je wel meer vertellen.

Ik zou je aanraden om de FP gewoon links uitgelijnd te houden en je browser niet fullscreen te zetten, zo maak je veel efficiënter gebruik van de extra pixels op je 19"-scherm :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024
hehe true :) maar thanks voor het antwoord, ik ga gewoon afleren om alles fullscreen te doen, ruimte zat nu :D

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Technisch is het met wat kleine CSS tweaks best mogelijk, alleen leent de layout er zich niet zo voor door de trackers aan de linkerkant - vandaar dat we het ook liever niet doen met de huidige layout.
Of we in een eventuele nieuwe layout een dergelijke optie gaan aanbieden hangt er dus ook helemaal vanaf of het zich er wel toe leent.
Zelf heb ik GoT ook links uitgelijnt staan en dat bevalt mij prima :)

Intentionally left blank