Welke Interne SCSI DVD speler

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 17:03
Ik ga binnenkort een een nieuwe comp kopen en wil daar een scsi dvd speler in gooien, wel 1 die regio vrij (te krijgen) is en een redelijk snelheid heeft. Wat raden jullie aan?

Hebben jullie ook nog een zinnig woord te zeggen over een scsi kaart maybe? Er komt dus een dvd speler aan te hangen en een harddisk, verder wil ik de mogelijkheid hebben er later nog een scanner, cd-r/rw en 2 extra harddisks aan te hangen, prijs hoeft niet aller laagste te zijn, wil wel kwaliteit, maar wil ook weer niet meer betalen dan nodig is :)

Ritch

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Scanner = scsi-2
CDrom/DVD = scsi-2
Andere "simpele" hardware = scsi-2

Harddisks zijn er in diverse smaken, en bepalen dus je SCSI kaart:
UW SCSI (40mb)
U2W SCSI (80mb)
of als je duur wilt doen de 160 MB/s variant.......

Over de SCSI DVD speler: Dat wilde ik nou ook net weten, dus kom maar op met ieders ideeen. Liefst ook met richtprijs.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:56
Euhm mijn eigen bezit en het werkt perfect
pioneer 303s
is nog steeds regiovrij zolang je niet aan de jumper van de regioinstellingen zit aan de achterkant
daarnaast is ie supersnel in gewone cd rom's ( ik kan bijvoorbeeld op 8x on the fly schrijven met deze als lezer ) en hij kost maar 379,- ( ongeveer )

scsi kaartje neem een ncr80 werkt perfect dus .

.

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 17:03
die pioneer lijkt me wel kewl ja.

voor de scsi controller zat ik te denken aan de Dawi Control DC-2976 UW ( http://www.dawicontrol.com/english/html/selector.htm ), iemand hier ervaring mee ofzo?

Verwijderd

Hmz... Slechte dingen gehoord over Dawi...

Anywayz... Angezien je toch grof gaat spenden, denk dan eens aan een Adaptec kaartje 2930U2 ofzow...

Die dingen hebben (net als de meeste Adaptec Controllers) een soort CPU onboard, dus je gewone processor wordt ontlast. Ik weet niet hoe het met andere fabrikanten zit...
http://www.adaptec.com/products/datasheets/specs/scsi2930u2.html

Verwijderd

Pioneer 303s zeker nemen!

Je zult er geen spijt van krijgen (ik iig niet)...

Slot-in ziet er niet alleen tof uit, maar is nog cd-vriendelijker ook (minder beschadiging)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Toshiba's als je ze nog kan krijgen zijn ook zeeeeeer de moeite waard (zekers als je werkt met klooncd)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1