Toon posts:

[Word 2000] Werkgroepsjablonen en profielen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben stagiair op een onderwijsinstelling en ben bezig met project waar onder andere met sjablonen moet worden gewerkt, nu heb ik het volgende probleem: Als ik met gebruiker 1 op computer 1 inlog en daar de juiste werkgroepsjablonen instel dan doet dit het perfect. Ook na het opnieuw inloggen op computer 1 maar als ik met gebruiker 1 inlog op computer 2 dan komen de oude instellingen weer terug.

Hoe zorg ik er voor dat de instellingen wel worden mee genomen in het profiel en dat gebruiker 1 op elke pc in het netwerk in kan loggen en de juiste werkgroepsjablonen te zien krijgt.

Groeten,
Michaël

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24
Zet je het wel in zijn netwerkprofile, en niet die op de harddisk van de desbetreffende pc?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een zwervend profiel en andere instelling worden wel mee genomen

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24
Dan slaat ie het waarschijnlijk op in het register, zou je die key moeten exporteren en bij login moeten uitvoeren.. Just my 2 cents

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt ik zal het zo snel mogelijk gaan proberen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je al eens wat geprobeerd met gpo en de adm-templates voor Office 2000?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is al opgelost het had iets met de rechten te maken

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Kun je iets specifieker zijn? Als iemand dit ooit nog in de search tegenomt weet ie nog niks. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1