Toon posts:

WMA > MP3; nu blikkerig geluid; op te lossen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, een probleempje van vrij zware aard. Ik heb een aantal MP3's hier.. deze hebben een BLIKKIG geluid. dat wil zeggen, het is WMA omgezet naar MP3. mijn vraag is in dit geval... zijn die MP3's nog zodanig op te lappen dat:

A: Het blikkige geluid veranderd kan worden in een voller geluid, en
B: Dat het wel blijft klinken als gewoon muziek, niet dat het erdoor 'verkracht' wordt.

Greetz geeviz

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Blikkerig geluid kan een paar oorzaken hebben. 1 is bijvoorbeeld een lage bitrate. Dat kan je niet verbeteren, tenzij je het nummer opnieuw samplet van de orginele bron. Het zou ook een equalizer setting kunnen zijn, maar dan zou het met al je MP3's moeten zijn en dat is hier niet het geval. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan. Verder; data die is verdwenen kun je niet meer terughalan :)

Blikkig geluid. > WMA > MP3; nu blikkerig geluid; op te lossen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate