Na power failure geen automatische reboot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68815

Topicstarter
Nadat de stroom is uitgevallen, start mijn server niet automatisch weer op, ook al staat de voeding aan. Ik moet manueel de aan/uit knop indrukken. Niet handig! Is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 18:02

Turkish

zhé germans

Ligt eraan wat voor moederbord je hebt en of die optie in het bios van je mobo staat ;)

Dit is echter niet de manier om een topic te starten, geef eens wat meer info over wat je voor een server hebt

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een ECS K7S5A moederbord met de laatste bios erop. Ik zie echter nergens een optie in de bios die hiermee in verband staat. Ik vermoed dus dat het onmogelijk is automatisch te rebooten als de stroom terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 08:20
Kijk eens in de manual... http://www.ecsusa.com/downloads/manual_k7s.html

Dan iets met Power Loss -> last state e.d.

Je laat nou niet bepaald zien wat je gedaan hebt (behalve in de bios gekeken..)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137486

Soms ligt het aan je voeding die een reboot blokkeert, dus welke voeding heb je? Powerman en Aopen hebben vaak dit probleem, dus dat zou het ook kunnen zijn.
Trouwens erg raar dat het niet in je bios staat, misschien toch nog even verder zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Neen, er is heus geen bios optie waarmee ik kan selecteren wat er moet gebeuren als de stroom terugkomt. Misschien ligt het dus aan de voeding? Heb geen idee wat voor merk dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137486

Even je kast openschroeven en alle waardes en merken noteren:

- Merk
- Type
- Aantal watts Cont. en Peak
- Volts
- etc..
Pagina: 1