Toevoegen geplaatste V&A-artikelen aan My.Tnet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Hello!

Het valt mij af en toe op dat er op reakties die geplaatst worden bij de V&A artikelen, vaak weinig gereageerd wordt door de plaatser... Natuurlijk is dit de verantwoordelijkheid van diezelfde persoon, maar het is mij ook opgevallen dat het niet zo makkelijk is om je eigen geplaatste artikelen terug te vinden, en zodoende makkelijk bij te kunnen houden wat voor reakties er zijn...
Het leek mij dus wel een idee om de geplaatste artikelen toe te voegen aan de lijst van Userreakties, zodat je gewoon daar bij kunt houden wat je geplaatst hebt en wat voor reakties er op zijn.
Ander idee is misschien het sturen van een notificatie op het moment dat er een reaktie is.
Zou de communicatie denk ik ten goede komen...

MikeyMan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:15

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als je in Vraag&Aanbod op "Admanager" klikt krijg je al je advertenties te zien :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dit is meer iets voor de devvers. Kun je het svp op Devtrack plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Microkid schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:02:
Als je in Vraag&Aanbod op "Admanager" klikt krijg je al je advertenties te zien :)
Jah, en moet je dan eens proberen de advertentie zelf te zien te krijgen (inclusief reakties)
Je kunt dan alleen aanpassen...
Maar zal het in de devtrack plaatsen...

[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 27-10-2005 23:34 ]