Goedemorgen,
De bedoeling is om met behulp van een stylesheet slechts een veld (die weer beschikt over meerdere tabellen) uit te printen, en dus de rest van de pagina niet uit te printen.
Ik dacht dat te doen met de volgende style
Gezien IE geen table-cell ondersteunt heb ik deze gebruikt.
Aan het desbetreffende veld heb ik het volgende toegevoegd::
<td class="td_welprinten" valign="top">
Dit leek mij juist en verwachte dat het zou werken, maar helaas kreeg ik alleen een mooie witte pagina te zien met slechts kop- en voettekst.
Uiteindelijk heb ik alle mogelijkheden in de style gezet, maar ook dit werkte niet...
Het lijkt erop dat de * {display:none; } de rest overruled.
Weet iemand misschien hoe het komt dat bewuste veld ook verborgen wordt bij het printen????
De bedoeling is om met behulp van een stylesheet slechts een veld (die weer beschikt over meerdere tabellen) uit te printen, en dus de rest van de pagina niet uit te printen.
Ik dacht dat te doen met de volgende style
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| @media print { .td_welprinten { display: inline; } * { display: none; } } |
Gezien IE geen table-cell ondersteunt heb ik deze gebruikt.
Aan het desbetreffende veld heb ik het volgende toegevoegd::
<td class="td_welprinten" valign="top">
Dit leek mij juist en verwachte dat het zou werken, maar helaas kreeg ik alleen een mooie witte pagina te zien met slechts kop- en voettekst.
Uiteindelijk heb ik alle mogelijkheden in de style gezet, maar ook dit werkte niet...
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| @media print { .td_welprinten { display: inline; display:inherit; display:compact; display:inline-table; display:list-item; display:marker; display:run-in; display:table; display:table-caption; display:table-cell; display:table-row-group; display:table-row; display:table-header-group; display:table-footer-group; display:table-column-group; display:table-column; } * { display: none; } } |
Het lijkt erop dat de * {display:none; } de rest overruled.
Weet iemand misschien hoe het komt dat bewuste veld ook verborgen wordt bij het printen????
Proud member of the Cosmic Cows