Ik ben de trotse bezitter van een SPV C500 ik heb hem nu iets langer dan een jaar. Telefoon heeft altijd goed gewerkt en nooit problemen gegeven. Ik was van de week muziek aan het luisteren met de hoofdtelefoon en toen ik klaar was met luisteren heb ik de hoofdtelefoon er af gehaald maar de status bleef op HOOFDTELEFOON en sprong niet meer terug naar STIL of NORMAAL zoals altijd.
Ik kan hem niet meer naar orange brengen want garantie is al verlopen ik heb het volgende allemaal geprobeed:
* Telefoon uit en weer aan
* Master reset uitgevoerd
* De nieuwe Rom update geinstalleerd
Ik heb hem ook naar een telefoon winkel gebracht en is opengemaakt en er naar gekeken en bleek geen Hardware fout te zijn.
Ik ben echt helemaal ten einde raad ik weet niet wat ik er mee moet ik vindt het zo zonde want ik vind het een geweldige Toestel.
weet iemand hoe ik anders een andere OS er op kan zetten mischien dat dit helpt.
Ik kan hem niet meer naar orange brengen want garantie is al verlopen ik heb het volgende allemaal geprobeed:
* Telefoon uit en weer aan
* Master reset uitgevoerd
* De nieuwe Rom update geinstalleerd
Ik heb hem ook naar een telefoon winkel gebracht en is opengemaakt en er naar gekeken en bleek geen Hardware fout te zijn.
Ik ben echt helemaal ten einde raad ik weet niet wat ik er mee moet ik vindt het zo zonde want ik vind het een geweldige Toestel.
weet iemand hoe ik anders een andere OS er op kan zetten mischien dat dit helpt.