Ik heb eerder deze week een laptop aangeschaft: de Fujitsu Siemens Amilo M 1437. Daar staat standaard XP Home NL op geinstalleerd, maar ik heb een flinke voorkeur voor de engelstalige XP Pro. Ik wilde dus fijntjes booten met de setup cd, maar na de vraag of ik met de setup van XP wil installeren, geeft de setup de melding dat er geen HDD aangesloten is op het systeem, en mag ik op F3 drukken om te rebooten. Ik ga dus kijken in de BIOS, en zie bij IDE devices alleen de DVD-drive staan, en geen enkele HDD. Ik kan deze ook niet aangeven, want ik kan alleen de primary master aangeven, en die staat gelocked op de DVD-drive.
De XP Home installatie draait echter als een zonnetje vanaf de HDD...
Na dit een paar keer geprobeerd te hebben, deed ik de XP Home Recovery DVD erin, en die start na het booten ook de setup. Deze heeft vervolgens geen enkel probleem om de HDD te vinden...
Wie o wie heeft ENIG idee wat dit nou voor hocus pocus is??? Ik kom er niet uit..
De XP Home installatie draait echter als een zonnetje vanaf de HDD...
Na dit een paar keer geprobeerd te hebben, deed ik de XP Home Recovery DVD erin, en die start na het booten ook de setup. Deze heeft vervolgens geen enkel probleem om de HDD te vinden...
Wie o wie heeft ENIG idee wat dit nou voor hocus pocus is??? Ik kom er niet uit..
ingen vill veta var du köpt din tröja