[XP] Thumbs.db en folder.ini in één map, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Twee jaar geleden had ik XP zo getweakt dat alle cache bestanden in één map werden bewaard. Zo kon ik lekker thumbs cachen en verborgen bestanden bekijken, maar had ik geen last van thumbs.db- en folder.ini bestanden die mijn mapjes wilden bevuilen.

Ik weet niet meer of het een setting van een tweakprog was, of dat het het resultaat was van handmatig in het register friemelen.

Weet iemand welke setting ik bedoel en hoe ik dat weer zo instel?

Verwijderd

Het mag dan wel twee jaar geleden zijn, maar er zit wat mij betreft toch een behoorlijk verschil in een herinnering van iets waar jij twee uur aan hebt zitten kloten of je klikte even ergens in een Tweakprogg...

Ben persoonlijk fan van Tune Up System Utilities en heb net even gekeken. Dáár staat het in ieder geval *niet* in :Y)

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zit eigenlijk nooit urenlang te klooien in regedit. Als ik dan al iets direct in het register verander zijn het nooit meer dan 1 of 2 extra DWORD values. Maar ik denk eigenlijk dat ik het een optie was in een tweak programma, aangezien ik alleen handmatige register edits maak met behulp van tweakxp.com, en op die site kan ik het niet meer vinden.

Ik heb al een aantal programma's gedownload, maar het zit niet in Tweak UI, Tweak-XP, TweakXP en XTeq blabla. Ik probeer nog wel de andere programmaatjes.

[ Voor 21% gewijzigd door Blaise op 28-10-2005 00:10 ]