Toon posts:

WL-500g De verbinding is niet constant!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze week heb ik deze mooie asus router aangeschaft. Nu heb ik het probleem dat mijn signaalsterkte constant veranders van sterk naar geen signaal en vise versa. Dit terwijl de router maar een verdieping onder mij staat.

De volgende oplossingen heb ik geprobeerd:
wireless kaart in verschillende sloten geplaatst.
De router hoger gezet: Werkte een beetje!
vast ip en dns adres ingesteld.

Router staat naast de televisie, maakt geen verschil of hij uit of aan is!

Heeft iemand dit probleem zelf ook gehad? en misschien wel opgelost?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt! :)

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
firmware up to date?
zeker de eerdere firmware gaven nogal wat problemen inclusief zwak signaal en het verliezen van de internet verbinding.

[ Voor 32% gewijzigd door Countess op 26-10-2005 23:59 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:25

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

probeer ff een ander kanaal, bij voorkeur een die zo ver mogelijk van je huidige kanaal ligt.... bv 11->1

Verwijderd

Topicstarter
Heb beide gedaan. Nu is het signaal al wel sterker.

Nu heb ik het volgende probleem!

Internet doet het ongeveer voor een kwartier, dan heb ik geen verbinding met mijn router meer. Het reconnecten lukt dan ook niet meer. Mijn computer ziet het netwerkt nieteens meer.

Als ik dan een reboot doe dan kan ik weer een kwartiertje surfen!

Iemand een idee?

Verwijderd

had ik ook aan de hand met mijn d-link dsl604. zitten te bellen naar een belgische helpdesk van dlink, waar ik een "vriendelijke" engelstalige indiër aan de lijn krijg... Die geeft wat standaard adviezen zoals firmware upgraden, maar ja, ik had de laatste nieuwe al. uiteindelijk maar terug naar de winkel gegaan, en daar hadden ze er nog al van gehoord. kreeg dadelijk een andere mee, in dit geval een belkin. heel tevreden mee en draait als een zonnetje

Verwijderd

Topicstarter
het vreemde is dat mijn laptop die een usb dongle heeft gewoon constand online is. Dit ligt dus denk ik niet aan de router. :(

Verwijderd

was hier ook zo... ik snapte er ook niet veel van, en blijkbaar heel de d-linksupport ook niet. Ga er anders gewoon mee even terug naar waar ja hem gekocht hebt en latt hem daar even testen?
Pagina: 1