MSN inlog problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Hey, ik probeer al sinds 5 uur op msn te komen maar het heeft geen succes. Op mn huidige computer lukt het niet, op mn laptop ook niet, hij zegt dan dat de service niet beschikbaar is.

Via webmessenger krijg ik een melding dat ik niet kan inloggen.

Mn oude hotmail adresje werkt nog wel en ik heb echt nog NIEMAND gesproken die problemen had met msn vandaag. Ik hoor ook gewoon van iedereen dat ze er op zitten en aangezien ik nu 6 uur verder ben en nog steeds niet op msn kan (terwijl ik dus heel verslaafd ben) begin ik het toch een beetje wazig te vinden.

Hebben jullie nog mensen gesproken die er ook niet opkonden? Hebben jullie ooit wel eens zoiets gehoord? Ik lijk wel de enige momenteel... Op de msn site of de site van microsoft wordt niets aangegeven over storingen of iets dergelijks dus ik hoopte dat jullie iets meer zouden weten.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 19:47
Als je via web messenger niet kan inloggen dan ligt het probleem niet bij jou lijkt me, dan legt die site namelijk vanaf hun server verbdinging met MSN.

Wat voor melding is het precies, een melding dat je "niet in kan loggen" kan zoveel zijn. Zo kreeg ik eens tijdje de melding dat de lijst met contactpersonen niet beschikbaar was, na een crash van mijn pc :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-08 21:59
Ik denk dat je de enige bent.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Datum/tijd op je PC wel goed staan?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-08 00:50

WPN

ik kom er gewoon op

welke msn gebruik je?
bij 7.5 krijg je een troubleshooter als ie niet kan connecten, en die test alles voor je, die al gedaan?

edit: ook niet toevallig firewall problemen ofzow?

[ Voor 16% gewijzigd door WPN op 26-10-2005 23:30 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Ik vroeg me al af of ik de enige was... hier hetzelfde probleem sinds vanmiddag met een gmail adres. M'n oude hotmail adres werkt wel.
- Heb de tijd van de computer al laten synchroniseren
- Heb de installatie van msn messenger 7.5.0306 hersteld (zonder patch)
- Ben even teruggegaan naar versie 6.2 maar nog steeds hetzelfde probleem.
Ook de verbindingstest van msn geeft aan dat alles goed is.
M'n broertje z'n gmail adres werkt overigens wel.

edit: Hij doet het weer nu

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 00:28 ]

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb ook iets vaags.

Met mijn eigen acoount kan ik niet inloggen. De hoofdaccount is dat dan.

Met een andere account die ik gebruik voor online gamen kan ik zonder problemen inloggen.

Probeer ik dan erna weer mijn hoofdaccount in te loggen, krijg ik weer de melding dat de service niet beschikbaar is.

Vreemd allemaal.
En inderdaad; op webmessenger inloggen lukt ook niet nee.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Als ik wil inloggen op msn krijg ik de melding:

"Het aanmelden bij de MSN Messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw."

Via "help" kom ik echter bij een of andere statuschecker en daar komt het volgende uit:
Status service

Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.
.NET Messenger Service
Alle systemen zijn stabiel en draaien.
Als ik bij webmessenger inlog krijg je dat draaiende icoontje en daarne springt hij weer terug naar het inlogscherm. Vanmiddag kreeg ik de melding dat er teveel gebruikers opzaten of iets in die richting.

Ik kan wel inloggen met mn hotmail adres, ik kan niet inloggen met het email adres van mn eigen domein. Verder heb ik dus het internet ff afgezocht (bijvoorbeeld hier en bij fok, maar niemand zat te zeiken over dat msn niet werkte terwijl dat normaal wel gebeurt dus ik dacht ff dat ik de enige was).

Wat ik wel vreemd vind is dat die status service zegt dat alles perfect is...

Alle andere mensen die ook niet kunnen inloggen: hebben jullie een hotmail adres waar het niet mee lukt? (anders zou het misschien iets met de passport service kunnen zijn).

Anyway, het zal morgenochtend ongetwijfeld wel weer werken maar ik was dus gewoon even benieuwd.

Edit:
En ik heb gewoon versie 7.5.0.299 (ik heb wel A-patch gebruikt om alle reclame zooi weg te halen).

Edit2:
Ik kan er weer op komen, iedereen ziet me nog als offline maar ja boeiend. Het zal wel weer iets met de M$ MS servers te maken hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 27-10-2005 01:22 . Reden: MS Microsoft heet het bedrijf. Laat je verbasteringen maar achterwege ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als een account niet werkt en een andere wel dan heb je iig aangetoond dat de software en hardware in orde zijn aan jouw kant. Aangezien waarschijnlijk iemand je msn freezed kan je niet inloggen. Mail MSN even. Hier kunnen we je account niet resetten. Ik heb geen rechten in dat systeem en m'n collega's ook niet.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.