[WMP] Afspelen DVD's

Pagina: 1
Acties:

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:28
Ik heb een probleem met het afspelen van mijn DVD's.
Als ik een DVD erin doe, dan krijg ik de playlist te zien. Hij probeert het eerste item af te spelen, die word dan rood (dat hij hem niet kan afspelen). Dit gaat door tot het einde van de playlist (dus in 5sec. van boven naar beneden word de lijst rood).

Uiteindelijk krijg ik een error, maar de dvd begint wel te spelen. Als ik die error weg klik, sluit de DVD af.

Hoe krijg ik dit probleem opgelost?
Ik heb een Matroska codec pack geinstalleerd.
Zoals ik in de titel vermeld: gaat om Windows Media Player in XP

[ Voor 7% gewijzigd door Ad Hox op 26-10-2005 23:16 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 19:47
Probeer met GSpot een te kijken of je geen verkeerde versie, of gewoon brakke codec hebt toevallig. Probeer eens een andere codec, of misschien zelfs een ander programma :)

Edit:
Ander programma proberen met als doel om dus te kijken of het aan de codec ligt, ik bedoel niet te zeggen van "geen WMP gebruiken :r " of iets in die zin ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Morax op 26-10-2005 23:26 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Ad Hox
Realplayer en Quicktime werken wel gewoon. Een DVD afspelen in RP is echt geen enkel probleem, maar ik wil indd gewoon WMP houden.

Welke codecs raad je mij aan dan?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 19:47
Heb je de laatste nieuwe updates ook binnengehaald voor WMP? En wat gaf GSpot aan bij het selecteren van de film, volgens mij gebruiken Quicktime en RP een eigen ingebouwde codecset, al ben ik hier niet helemaal zeker van :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Ad Hox
Ik heb de nieuwste versie van WMP gedownload, en het probleem is verholpen. Zo'n eenvoudige oplossing, en ik zit meteen aan codecs of een brakke DVD speler te denken.

Bedankt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Windows Media Player is software. Ik verplaats het topic nog even van Windows Operating Systems naar Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1