Jongens, ik wordt echt SCHIJT en SCHIJT ziek van dat Windows MCE. Ik ben al 3 weken constant bezig om een mediacenter te bouwen, het is niets anders dan op en neer naar de winkel om hardware te ruilen en te hopen dat die het wel wil doen. En ALS het dan een keer werkt dan is het elke keer maar weer een verassing of het de volgende keer weer wel werkt. Het kost een hoop geld en je hebt nog niks. Nu heb ik weer het volgende probleem:
Zogauw ik live-tv wil opstarten slaat alles gewoon helemaal vast. Ik heb al een re-install MCE geprobeerd, alles geupdate, van audio, tv en tuners laatste drivers gebruikt, tunerkaart in verschillende sloten geprobeerd, verschillende decoders gebruikt, windows een 10tal x geupdate ik weet het niet meer. Dit is mijn hardware:
MSI KT4-ML moederbord
AMD XP2000 processor
512 MB geheugen
Hauppage PVR-500 dual tunerkaart
Asus N6200GE videokaart
160gb maxtor harddisk,
NEC 4550 dvd brander
en overige standaard shit.
WIe kan me nu weer helpen?
Zogauw ik live-tv wil opstarten slaat alles gewoon helemaal vast. Ik heb al een re-install MCE geprobeerd, alles geupdate, van audio, tv en tuners laatste drivers gebruikt, tunerkaart in verschillende sloten geprobeerd, verschillende decoders gebruikt, windows een 10tal x geupdate ik weet het niet meer. Dit is mijn hardware:
MSI KT4-ML moederbord
AMD XP2000 processor
512 MB geheugen
Hauppage PVR-500 dual tunerkaart
Asus N6200GE videokaart
160gb maxtor harddisk,
NEC 4550 dvd brander
en overige standaard shit.
WIe kan me nu weer helpen?