Toon posts:

[Mobiel] Sim only abonnement afsluiten online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste en enige ervaring met het online afsluiten van een mobiel (zonder toestel) ~ sim only
waren redelijk goed.

Ik had via gsmweb een abonnement van Telfort Samenbellen 500belminuten(alleen naar telfort nummers en vast)+50sms p maand afgesloten

Nu ik binnenkort mijn abonnement afloopt ben ik opzoek naar een hele andere soort bundel.
Wat zijn jullie ervaringen in het afsluiten van een sim only abo?

- Waren die positief?
*hoe was de service (correct, snel etc.)
- Waar heb je het abonnement afgesloten
* gsm.nl, gsmplaza.nl, gratisgsmabonnement.nl, gsmeasy.nl, gratis-gsm.nl, typhone.nl, 06online.nl en natuurlijk gsmweb (om er maar even een paar te noemen, nieuwe zijn natuurlijk welkom)

Ben benieuwd naar jullie reactie en ik hoop dat ik er wat aan heb om een nieuw abo te kiezen.

Dus post je ervaringen maar :7

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-02 14:35
Hiermee kan je beter naar het forum www.telecomvergelijker.nl, daar staan alle antwoorden op je vragen.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• beuki
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 11:54
Ik heb al meerdere malen een sim only abbonnement genomen en tot nu toe zijn de aanvragen etc. erg snel verlopen, meestal werd mijn abbonnement binnen een week omgezet of werd de simm binnen een week toegestuurd.

Bedrijven waar ik mee gehandeld heb zijn GoMobile en een paar weken terug met studentmobiel.nl. Bij beide online winkels is alles snel verlopen. Alle abonnementen waren ovrigens voor het Telfort netwerk.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 15:56

Nakebod

Nope.

Mijn enige ervaring tot nu toe was met een Orange Free30 voor 5 euro per maand, via 2call.nl. Snelle afhandeling, email contact ook snel.
Alleen wat ik mij ineens afvraag, gezien mijn abbo al een ruime tijd afgelopen is, en ik nu met Orange prepaid werk, kan ik dan weer een Orange sim-only nemen, en dan weer mijn nummer porteren? Toch eens uitzoeken hoe dat zit, dat onbeperkt belminuten meenemen is wel \o/

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik zou eens snel bellen met de KS van t-mobile, want t/m 31 okt is er een actie met 300 min per maand voor 5,95. Dit is ook sim only off course :)

Multimonitor is relax :P

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-02 21:15
Mijn eerste en enige ervaring met het online afsluiten van een mobiel (zonder toestel) ~ sim only
waren redelijk goed.
Een abonnement afsluiten zonder toestel is NIET per definitie "sim only". Sim only is een abonnementsvorm waarbij je minder betaald voor je abonnement dan bij een normaal abo. Als je (online) een abo koopt zonder toestel maar met een cashback, en met de normale maandlasten, is dat GEEN sim only.

maar de kennis op GoT over abonnementen is zeer beperkt, op www.telecomvergelijker.nl staat veel meer.

Het grote voordeel van een sim only is namelijk dat je factuurkorting krijgt van je provider ipv een cashback van de (web)shop, en dat is meestal de zwakste schakel. De shop hoeft alleen je sim maar op te sturen dus daar kan (bijna) niets misgaan. De meeste ervaringen zullen dus positief zijn en daarmee is je vraag een beetje overbodig :)

TIP> koop VOOR 1 november een T-Mobile sim only, die zijn nu super goedkoop en worden 1-11 duurder. Ik heb goede ervaringen met www.bestelmaar.nl en www.belzaak.nl
300 belminuten voor € 5,95 per maand
(vanaf 01-11-2005 € 12,95)
400 belminuten voor € 7,95 per maand
(vanaf 01-11-2005 € 17,75)

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Ben hier ook een tijdje voor op zoek geweest, maar het blijkt dat er nog soms wat addertjes onder het gras zitten (die sommige mensen misschien niet zien):

addertje bij T-mobile 200 24 mnd voor 3,45 euro?

[ Voor 17% gewijzigd door j86 op 27-10-2005 14:12 ]

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
er is nu dus ook aanbieding voor Relax SMS 50 de helft van je contractduur gratis :), had ik gekregen via klantenservice :)... voor mn broer, heb zelf al abbo met telefoon namelijk..

Home Assistant Configuratie V&A

Pagina: 1