Mijn eerste en enige ervaring met het online afsluiten van een mobiel (zonder toestel) ~ sim only
waren redelijk goed.
Ik had via gsmweb een abonnement van Telfort Samenbellen 500belminuten(alleen naar telfort nummers en vast)+50sms p maand afgesloten
Nu ik binnenkort mijn abonnement afloopt ben ik opzoek naar een hele andere soort bundel.
Wat zijn jullie ervaringen in het afsluiten van een sim only abo?
- Waren die positief?
*hoe was de service (correct, snel etc.)
- Waar heb je het abonnement afgesloten
* gsm.nl, gsmplaza.nl, gratisgsmabonnement.nl, gsmeasy.nl, gratis-gsm.nl, typhone.nl, 06online.nl en natuurlijk gsmweb (om er maar even een paar te noemen, nieuwe zijn natuurlijk welkom)
Ben benieuwd naar jullie reactie en ik hoop dat ik er wat aan heb om een nieuw abo te kiezen.
Dus post je ervaringen maar
waren redelijk goed.
Ik had via gsmweb een abonnement van Telfort Samenbellen 500belminuten(alleen naar telfort nummers en vast)+50sms p maand afgesloten
Nu ik binnenkort mijn abonnement afloopt ben ik opzoek naar een hele andere soort bundel.
Wat zijn jullie ervaringen in het afsluiten van een sim only abo?
- Waren die positief?
*hoe was de service (correct, snel etc.)
- Waar heb je het abonnement afgesloten
* gsm.nl, gsmplaza.nl, gratisgsmabonnement.nl, gsmeasy.nl, gratis-gsm.nl, typhone.nl, 06online.nl en natuurlijk gsmweb (om er maar even een paar te noemen, nieuwe zijn natuurlijk welkom)
Ben benieuwd naar jullie reactie en ik hoop dat ik er wat aan heb om een nieuw abo te kiezen.
Dus post je ervaringen maar