Verwijderen image summary

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Even een kort vraagje; ik moet een 300-tal digitale foto's aanpassen qua grootte. Nou kan dit met een aantal bekende programma's zoals IrfanView, maar met welk programma kan ik de Image Summary leeghalen (dus de samenvatting van camera, model, sluitertijd, grootte, kleurdiepte, etc); het liefst ook in batch.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-01 16:16

Sharky

Skamn Dippy!

This too shall pass

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Thanks; onderaan op die pagina staat JHead. Helaas een command-line proggie maar kan direct alle summary verwijderen. :Y)

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 17:48
Met Photoshop Elements 3 kan je in een batch alles verkleinen en de exif eruit slopen.

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
suspect schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:58:
Met Photoshop Elements 3 kan je in een batch alles verkleinen en de exif eruit slopen.
Sorry, vergeten te zeggen... Het moet freeware zijn; misschien dat ik Elements wel kan lenen van een maat van me.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

MAX3400 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:22:
Nou kan dit met een aantal bekende programma's zoals IrfanView, maar met welk programma kan ik de Image Summary leeghalen
Bij een batch conversie met Irfanview kun je ook gewoon die EXIF informatie en nog wat velden strippen uit het geconverteerde bestand. Daar heb je geen andere programma's voor nodig.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 21:11
^^With stupid. In Irfanview kan je bij de save opties voor jpeg aangeven of je de exif info wel of niet op wil slaan. Dus met Irfanview ben je klaar.

Hail to the king baby!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

Er zijn, zoals meerdere mensen ook al aangeven, veel programma's waarmee je in batch EXIF info uit een foto kan halen. Een goede gratis optie is bijveoorbeeld IrfanView, maar er zijn er zeker nog meer. Graag eerst even zoeken en zelf uitzoeken voordat je hier een vraag neerzet :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.