Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Thanks; onderaan op die pagina staat JHead. Helaas een command-line proggie maar kan direct alle summary verwijderen.
Met Photoshop Elements 3 kan je in een batch alles verkleinen en de exif eruit slopen.
Sorry, vergeten te zeggen... Het moet freeware zijn; misschien dat ik Elements wel kan lenen van een maat van me.suspect schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:58:
Met Photoshop Elements 3 kan je in een batch alles verkleinen en de exif eruit slopen.
Bij een batch conversie met Irfanview kun je ook gewoon die EXIF informatie en nog wat velden strippen uit het geconverteerde bestand. Daar heb je geen andere programma's voor nodig.MAX3400 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:22:
Nou kan dit met een aantal bekende programma's zoals IrfanView, maar met welk programma kan ik de Image Summary leeghalen
^^With stupid. In Irfanview kan je bij de save opties voor jpeg aangeven of je de exif info wel of niet op wil slaan. Dus met Irfanview ben je klaar.
Hail to the king baby!
Er zijn, zoals meerdere mensen ook al aangeven, veel programma's waarmee je in batch EXIF info uit een foto kan halen. Een goede gratis optie is bijveoorbeeld IrfanView, maar er zijn er zeker nog meer. Graag eerst even zoeken en zelf uitzoeken voordat je hier een vraag neerzet
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()