Toon posts:

Maxtor 250GB Sata, als verwijderbareschijf.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had vandaag de Maxtor DM 10 250GB Sata gehaald en ingebouwd. Het programma's gebruikt van de maxtor site om hem te installeren en te herkennen enzo. Dit was allemaal goed en vlot verlopen, ik kan er ook gewoon alles mee. Alleen hij geeft hem weer als verwijderbareschijf. ( rechts onderin met icoontje die je ook krijgt bij een USB stick ofzo) Dit vind ik zeer vaag.

Hij wordt wel goed herkend en ik hem hem ook geformateerd NTFS en gepartioneerd met dat zelfde programma. Bij deze computer staat hij met hetzelfde icoon als me normale hardeschijf.

Heeft iemand een oplossing om er voor te zorgen dat hij hem niet zet als verwijder bare schijf??

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-03 21:42

Rival24

I'll Be Back

Uhm dat is nou eenmaal een feature van SATA schijven :p

Verwijderd

Topicstarter
Rival24 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:27:
Is dat echt joh?? Das apart.....

Is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen?? Lijkt me zo lulig als ik starks de verkeerde an klik en me pc die stopt er mee...(als er windows op draait)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 21:44 ]

Verwijderd

Rival24 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:27:
owja kan je hotpluggen ?
hotpluggen= uitschakelen via windows, hdd uit je pc halen, zonder je pc uitedoen :)

als dat zo is weet al wat ik voor sinterklaas ga vragen :P

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:36
@ Raine,
Ja dat is zo
ik trek hem vaak zat er gewoon uit om ff 200gig naar iemand te brengen. Gaat wat sneller dan branden of internet

@Thomasje1984,
Het lijkt me nog al stug dat windows zijn eigen schijf uitzet. Ik zou zeggen probeer het eens gecontroleerd uit.

[ Voor 33% gewijzigd door Pendora op 26-10-2005 22:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Pendora schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:13:
@ Raine,
Ja dat is zo
ik trek hem vaak zat er gewoon uit om ff 200gig naar iemand te brengen. Gaat wat sneller dan branden of internet

@Thomasje1984,
Het lijkt me nog al stug dat windows zijn eigen schijf uitzet. Ik zou zeggen probeer het eens gecontroleerd uit.
Bedankt voor de reacties. Ik ga het zeker uitproberen, maar dat zal pas over twee weken worden omdat ik het nu te druk heb met school.

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als je op Stop ramt dan kent ie de schijf niet meer en kun je hem dus verwijderen...
Pagina: 1