Dit heb ik nog nooi meegemaakt....?
Dit heb ik aangesloten
Ik heb een Coolermaster 350W voeding aangesloten op een ASUS moederboard:
- AMD Asus K8N4-E Deluxe S754 Nforce4
- AMD 64 3200+
- 1gig geheugen
- 2 fans aangesloten
De voeding is aangesloten op het moederboard met een 20 naar 24pins tussenstuk en de CPU fan is aangesloten. Verder zijn de jumpers aangesloten op de correcte manier.
Nu druk ik op de powerknop vliegt mijn pc hooguit 1 sec aan ik zie de fan draaien en hij valt weer uit.
Nu dacht ik laat ik wat leuks doen.
Ik pak mijn oude moederboard ASUS K8VSE Deluxe en sluit alleen de CPU fan aan en de 20pins op het moederboard. Verder sluit ik ook de jumper van PWSW aan op dit moederboard.
Nu blijft de fan wel gewoon draaien van het CPU en ook de 2 fans en valt mijn pc deze niet uit....???
Hoe kan dit.....help plzz???
Dit heb ik aangesloten
Ik heb een Coolermaster 350W voeding aangesloten op een ASUS moederboard:
- AMD Asus K8N4-E Deluxe S754 Nforce4
- AMD 64 3200+
- 1gig geheugen
- 2 fans aangesloten
De voeding is aangesloten op het moederboard met een 20 naar 24pins tussenstuk en de CPU fan is aangesloten. Verder zijn de jumpers aangesloten op de correcte manier.
Nu druk ik op de powerknop vliegt mijn pc hooguit 1 sec aan ik zie de fan draaien en hij valt weer uit.
Nu dacht ik laat ik wat leuks doen.
Ik pak mijn oude moederboard ASUS K8VSE Deluxe en sluit alleen de CPU fan aan en de 20pins op het moederboard. Verder sluit ik ook de jumper van PWSW aan op dit moederboard.
Nu blijft de fan wel gewoon draaien van het CPU en ook de 2 fans en valt mijn pc deze niet uit....???
Hoe kan dit.....help plzz???