Toon posts:

athlonxp 2400+ is ineens een duron 1400 in de bios hoe kan d

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen, heb gisteravond mijn fsb naar 140 mhz gezet om fear wat beter te kunnen spelen.
lees ik ineens in everest home edition dat mijn processor ineens een duron 1400 is geworden hoe krijg ik hem terug naar een athlon xp 2400+

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Probeer eens je FSB terug te clocken?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke snelheid geeft je bios aan? En welke snelheid zie je met bijvoorbeeld cpuz of soort gelijk prog. Dat je cpu verkeerd gezien wordt is niet echt heel boeiend, het gaat meer om de snelheid waar het ding dan op draait.

Verwijderd

Topicstarter
hij draaid weer op 133 fsb maar ik wil weer ahtlon 2400+ zien in m'n bios. hij heeft wel de snelheid van de athlon 2400+ getest met 3d mark 2005

Verwijderd

naar overclokken van fsb ineens van athlon xp naar een duron

Een keer posten is voldoende dacht ik zo.

Verwijderd

Topicstarter
ok, sorry

Verwijderd

Topicstarter
ik heb em ingelezen met everest home edition

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:23:
hij draaidt weer op 133 fsb maar ik wil weer ahtlon 2400+ zien in m'n bios. hij heeft wel de snelheid van de athlon 2400+ getest met 3d mark 2005
laad dan even de defaults, moet het wel weer kloppen. Maar ik zou me er niet al te druk over maken als je cpu het gewoon goed doet.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:40

Thandor

SilverStreak

De AMD Athlon XP 2400+.

Deze dient op 15x133 = 2GHz te draaien. Stel die waardes in en download CPU-Z en controleer of alles klopt met hetgeen wat in de eerste link staat :)
Controleer dus cache groottes e.d.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de optimized deffaults geload in de bios maar hij blijft op die duron staan, in plaats van dat tie weer een athlon xp 2400+ is.

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die waardes instellen ?

Verwijderd

Je kan ook je post editen...

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:40

Thandor

SilverStreak

Die waardes kun je in het BIOS veranderen.

Ik raad je aan om de PMG FAQ te gebruiken. Google wil ook wel helpen ;)
Iets meer inzet is vereist op dit forum ;)

Je kunt de vorige post editten m.b.v. de editknop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif. Het lezen van 2 posts achterelkaar is niet prettig. Tevens is het overbodig om het topic steeds omhoog te schoppen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Beetje eigen inzet mag ook wel, los daarvan is het (herhaaldelijk) schoppen van je topic binnen 24u niet de bedoeling, de edit knop is er niet voor niets. En dan nog - je hebt het over de melding in een of ander progje - negeer dat en ga uit van wat je BIOS zegt :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.