Toon posts:

MP3 niet ondersteund in nero?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb al een hele tijd geen audio-cd's meer gebrand, maar toen ik dit gister wilde proberen met een simpele mp3 compilatie, en ik de mp3-bestanden toevoegde aan de "te branden" lijst gaf nero aan dat bestanden met de extensie mp3 niet ondersteund werden. Ook nero burning rom weigerde dit. ik brandt met een Plextor PX-740A. Ik heb 2 verschillende versies van Nero geprobeerd, maar beide weigerde MP3's te branden. Iemand een idee?

Gr. Jan

Verwijderd

Hier werkt het gewoon. Brand je misschien onder Windows 98 ofzo?

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:34
deepburner downloaden ,
uit mijn blote hoofd: www.deepburner.com
daar kan je een gratis versie van downloaden : geweldig , je kan zelfs hem automagisch laten converteren naar wav tijdens het branden.

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Topicstarter
Nope, gewoon XP, ik stond ook ff verbaasd te kijken, hij heeft t altijd gedaan.....

Verwijderd

Topicstarter
Flapietoetoe schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:40:
deepburner downloaden ,
uit mijn blote hoofd: www.deepburner.com
daar kan je een gratis versie van downloaden : geweldig , je kan zelfs hem automagisch laten converteren naar wav tijdens het branden.
Ok, bedankt...ga ik proberen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:27:
Hallo tweakers,

Ik heb al een hele tijd geen audio-cd's meer gebrand, maar toen ik dit gister wilde proberen met een simpele mp3 compilatie, en ik de mp3-bestanden toevoegde aan de "te branden" lijst gaf nero aan dat bestanden met de extensie mp3 niet ondersteund werden. Ook nero burning rom weigerde dit. ik brandt met een Plextor PX-740A. Ik heb 2 verschillende versies van Nero geprobeerd, maar beide weigerde MP3's te branden. Iemand een idee?

Gr. Jan
Probeer anders Windows media player om het om te zetten en te branden.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Welk besturingsysteem?
Welke versie van NERO?
Waarmee zijn de MP3-tjes gemaakt?

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 08:47
ALS ik MP3 brand, doe ik het altijd gewoon als DataCD, werkt gewoon in de auto en in mijn DVD speler.

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:26

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Maar je wilt dus gewoon een "standaard"cd maken, of wil je een cd maken met mp3-tjes erop?
Doen je mp3-tjes t nog wel op je pc?

Waarom? Omdat het kan!!

Verwijderd

Topicstarter
Cpt.Morgan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:43:
Welk besturingsysteem?
Welke versie van NERO?
Waarmee zijn de MP3-tjes gemaakt?
Windows XP Pro SP1
Nero 6.6 en 7
MP3-tjes zijn gewoon gedownload.....

Verwijderd

Topicstarter
Lolhozer schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:48:
Maar je wilt dus gewoon een "standaard"cd maken, of wil je een cd maken met mp3-tjes erop?
Doen je mp3-tjes t nog wel op je pc?
standaard cd, zodat ik m in iedere willekeurige cd-speler kan afspelen, mp3-tjes spelen feilloos op mn pc

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

De vraag van TS is nog niet beantwoord, en ik zit nu met diezelfde vraag..

Ik heb hier Nero 6.6.0.8 en als ik een audio-cd wil maken met wat mp3-tjes dan krijg ik de melding "the file format is not supported" op het moment dat je een mp3tje toevoegt aan de tracklist. Met Nero 6.3.1 het wel gewoon.

Dus, worden mp3 bestanden niet meer ondersteund in de nieuwste versies van Nero Burning Rom..?

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hier wordt genoemd dat je Nero opnieuw moet installeren, probeer dat eens? Dit vond ik overigens als 2e hit bij het [google=nero mp3 file format not supported]. :)

Signature

Pagina: 1