Omdat ik mijn pc 24/7 aan heb en ook msn al die tijd aan staat vind ik het wel prettig dat ik kan zien hoe laat iemand iets heeft gezegd tegen mij. Vandaar dat ik graag timestamps wil in mijn chat vensters. Ik heb dit op msn 6 opgelost door eerst plus! te installeeren en vervolgens de stuffplug-ng plugin te installeren. Door het upgraden van msn is deze functie denk ik om zeep geholpen.
Ik heb msn 7.0 (build 7.0.0816) geinstalleerd, de nieuwste plus! had ik tijdje terug al geinstalleerd (en er zijn geen updates) en heb net de nieuwste stufplug geinstalleerd. En heb hem net geconfigureerd dat hij die timestamps moet weer geven. Het resultaat is dit:
ook nog veranderd in een smilie.
Iemand dit eerster gezien en die een oplossing weet? MSN is al een paar keer herstart. Of een hele andere manier om die timestamps te activeren, want dat is het doel.
Ik heb msn 7.0 (build 7.0.0816) geinstalleerd, de nieuwste plus! had ik tijdje terug al geinstalleerd (en er zijn geen updates) en heb net de nieuwste stufplug geinstalleerd. En heb hem net geconfigureerd dat hij die timestamps moet weer geven. Het resultaat is dit:
Hij 'vergeet' dus de tijd in te vullen.... Waarbij de[H:M :s] Haranaka zegt:
test
Iemand dit eerster gezien en die een oplossing weet? MSN is al een paar keer herstart. Of een hele andere manier om die timestamps te activeren, want dat is het doel.
[ Voor 1% gewijzigd door crisp op 26-10-2005 22:13 ]
...