Belachelijk veel modpunten

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Topicstarter
Ik mod net een aantal reacties en zie tot mijn grote verbazing dat ik nog 8565 modpunten over heb. Nu lees ik T.net vrij intensief, maar dit is ook weer een beetje overdreven...

Bugje?

With the light in our eyes, it's hard to see.

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Kijk anders even op je modpoint overzicht. Ik denk overigens dat de dev'ers bezig zijn met het oplossen van het karma punten probleem, waar de rest van het systeem ook hinder van ondervind, maar dat is natuurlijk een gok.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er is iets misgegaan met de karmaberekenaar waardoor gisteren de karmascore van een groot aantal mensen is herberekend. Dit kan dus tot gevolg hebben dat je een ontiegelijke hoeveelheid modpunten hebt. De karmaberekenaar was verkeerd ingesteld waardoor de bonuskarma die je krijgt niet meegeteld werd in de totale karmascore. Zie ook karma??.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

^ dus :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.