iPod 5G (zwart) beschermfolie?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Hallo, ben van plan vrijdag een 30Gb iPod 5G te gaan halen. Heb nu ook een (witte) Nano en inderdaad, de krasgevoeligheid valt mij, zeker na gebruik van een iPod Mini, best tegen. Als je er loodrecht op kijkt zie je niets maar onder een schuine hoek, oei, en dan heb ik hem nog niet één keer in mijn zak gehad, heb er alleen nog maar mee gespeeld...

De zwarte 5G zal dus minimaal even erg zijn. Zijn er mogelijkheden tot bescherming van het apparaat zoals bij de Nano? In de trend van Invisible Shield en zo. Het zal wel te vroeg zijn voor daadwerkelijke gebruikerservaringen maar goed, niet geschoten is altijd mis.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
[rml][ iPod] iPod 5G Ervaringen & Discussie[/rml] ;)

Daar komt dat ook regelmatig ter sprake. Oplossingen zullen er ongetwijfeld zijn/komen, in de vorm van sleeves etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:26
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan:
koop gewoon wat van dat doorzichtig plakplastic wat je ook vaak wordt gebruikt voor bibliotheek-boeken. Als je dit goed erop plakt zie je er niks van en je kan het ook makkelijk weer eraf halen zonder dat er lijmresten oid achterblijft. :)
Stuk makkelijker en veel goedkoper dan die invisible-shield dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tsja, die iPod 5G ervaringen topic volg ik uiteraard al vanaf het begin, maar daarin staat vooralsnog weinig concrete informatie vind ik. Heb nog wel een iPod sok liggen, daar kan 'ie wel even in maar de Nano is nog nergens in geweest en is al bekrast dus die sok gaat ook niet werken, gewoon het beroeren met je vingers is al genoeg.

En kaftplastic er op doen durf ik eigenlijk niet. Ben bang dat dat er moeilijk vanaf gaat en zo.

Ach, misschien koop ik hem vrijdag nog niet eens als 'ie tegenvalt (die kans is helaas nul ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:26
Brad Pitt schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:44:
En kaftplastic er op doen durf ik eigenlijk niet. Ben bang dat dat er moeilijk vanaf gaat en zo.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dit niet zo is..
Maargoed je moet het zelf weten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dude86 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:50:
[...]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dit niet zo is..
Maargoed je moet het zelf weten ...
Ehhhh, ik zeg ook niet dat ik het niet ga doen, vroeg me alleen af hoe makkelijk/moeilijk dat spul er weer af zou gaan. En wellicht is invisible shield wel steviger. Of juist weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:31
Bij welke winkel ben jij eigenlijk van plan de nieuwe ipod te gaan halen?? Ik dacht dat ze nog bij geen enkele 'offline' winkel 5G ipods hadden :?

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dixons hier (in Wassenaar) zei dat ze hem "waarschijnlijk" vrijdag binnen "zouden" krijgen. Ik ben dus zo naief om het daar even te gaan halen overmorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:31
Haha, beter. Dan ga ik zaterdag ook maar is even lang de dixons in Eindhoven want bij de applestore was er nog helemaal niks duidelijk. Waarschijnlijk 4 weken! En bij de mediamarkt duurde het ook nog 2 weken.

ontopic: Vandaag had een vriend van mij voor het eerst zn nano mee met invisible shield, en ik moet zeggen dat het er erg goed uit zag. Je zag er niet zo heel veel van, en het leek erg goed te beschermen. Aan de andere kant las ik in het ipod 5G ervaringen topic dat dat kleine etuitje dat je krijgt ook al erg goed dienst doet als 'hoesje'.
En mochten er dan nog krassen opkomen kan ik je ook nog van die iKlean doekjes aanraden. Deze werkte bij mijn 3G ipod erg goed om de hele kleine krasjes weg te halen, en er komt ook meteen een heel dun beetje stroef laagje op dat een klein beetje krasbestendig lijkt te zijn.

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Ik heb voor mijn nano een invisibleshield. Geen idee of kaftplastic net zo goed is maar ik ben erg blij met mijn invisibleshield. Geen zichtbare krassen en zodra ik niet tevreden meer ben stuur ik de oude op en krijg ik een nieuwe (levenslange garantie, jeej)

(Ik ben overigens te lui en niet precies genoeg om kaftplastic op maat te snijden enzo, daarom gewoon voor kant-en-klaar gekozen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard niet binnengekomen, nu zeiden ze dat het dinsdag zou worden. Ik wil die zwarte zo graag in het echt zien! Denk dat het dan meteen too late is, trek de knip maar weer open. Oh well, you only live once.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hmmm, nog steeds niets binnengekomen en de verwachting is dat het niet snel zal gebeuren ook. :'( Was pas in Amsterdam maar had te weinig tijd om even naar de MacStore te gaan, mochten ze ze überhaupt op voorraad hebben...

Pagina: 1