Toon posts:

Circel diagram maken

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een circel diagram maken, en als ik dit zelf ga tekenen word het een grote bende:)

Ik ben op zoek naar een programma waar je een aantal gegevens invoert, en dat er een jpg o.i.d uit komt rollen met een circel diagram.
Ik heb gezocht hier op GOT, maar dat gaat me allemaal te ver met gegereren via ASP,EXCEL,SQL whatever, omdat die gegevens gewoon los zijn en niet ergens in een DB. En het zijn maar 5 gegevens.

Kent iemand toevallig zon programma?

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 08:31

Zorro

Z

Wat is een circel :? :P

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:44

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Het is Zircel, met de Z van Zorro ;)

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Gewoon in Excel? Even een screenshot maken, plakken in Photoshop, en opslaan als JPG.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 12:58
Circel :+

Powerpoint of word kunnen ook perfecte cirkels tekenen.

[ Voor 31% gewijzigd door aZuL2001 op 26-10-2005 16:00 . Reden: zinvolle(re) toevoeging ]

Abort, Retry, Quake ???

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ehh, dat kun je toch met Excel doen zonder hier een database aan te hangen? Je kunt het toch invullen op een excelsheetje en hiervan een een diagram laten maken?

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Gewoon excel inderdaad.

De 5 waarden inkloppen, Invoegen>grafiek -> taartdiagram.

Het is maar net hoe moeilijk je het wil maken...

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 21:34
(offtopic)
weebll: Do you like p ie bob?
bob: ...
bob: ...
bob: yes
(/offtopic)
* Flapp haat spaanse toetsenborden in barcelona waar hij nu in 4 sterren hotel op vakantie is })

"Stilte, een gat in het geluid...."

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En bedankt voor het je "nuttige" bijdrage Flapietoetoe. En topicstarter je zou ook gewoon eerst even kunnen kijken naar Excel voordat jede conclusie trekt dat het niet kan, want dat is simpelweg niet waar. Daarnaast is het verhaal dat je per se een database moet hebben nonsense. Lees de Software Algemeen - Beleid even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.