Toon posts:

Gebakken modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all ...

Deze morgen "klein probleempje" gehad ...
Startte m'n PC op en controleerde m'n post even , paar minuutjes ... ineens scherm zwart en PC gecrasht ... raar dacht ik want m'n nieuwe ABIT mamaplank was toe mega stabiel ... bon even later ruik ik -hoogst verontrustend- een brandluchtje uit m'n PC ... bleek uiteindelijk m'n modem te zijn ...
Die had de dag ervoor prima gewerkt uren aan een stuk .
Ik heb m'n CPU op 266 MHz DDR , 33 MHz PCI dus , had wel +1 MHz FSB gedaan ... maarre normaal komt de PCI freq daardoor toch niet te hoog zou ik denken ...
Was een héél goedkoop modempje ... zal daar wel aan gelegen hebben zeker ?
heb weinig zin deze modem hetzelfde aan te doen .... lol

nog iemand zoiets meegemaakt ?

DuronDude

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Nee, ik koop alleen kwaliteit spul!

Sorry moest er ff uit..

;)

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
computer geaard??? daar kan het aan liggen

• VKC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 10:30

VKC

Wrong topic!

modem = hardewaren

B4K4^NI...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 januari 2001 19:00 schreef VKC het volgende:
Wrong topic!

modem = hardewaren
tja ik ben een beetje gewoon om hier te posten , sorry
enne het is niet dat het compleet niets met overklokken te maken heeft ...
Ik overklok m'n duron en vroeg me af of daardoor m'n PCI frequentie misschien te hoog geweest kon zijn ... wat eigenlijk mijns insziens niet zou kunnen aangezien ik hem op 133 MHz/33.3 PCI + 1 MHz had gezet

sorry anywayz

DD

• SanduTje
Op woensdag 17 januari 2001 19:04 schreef DuronDude het volgende:

[..]
tja ik ben een beetje gewoon om hier te posten , sorry
enne het is niet dat het compleet niets met overklokken te maken heeft ...
Ik overklok m'n duron en vroeg me af of daardoor m'n PCI frequentie misschien te hoog geweest kon zijn ... wat eigenlijk mijns insziens niet zou kunnen aangezien ik hem op 133 MHz/33.3 PCI + 1 MHz had gezet

sorry anywayz

DD
Tuurlijk daar heb je helemaal gelijk in!
Het is toch puur een overclock vraag?

"Is het overclocken de oorzaak van het in de fik vliegen van mijn modempje?"

Lijkt mij beetje kinderachtig om gelijk te gaan zeuren over verkeerde topic!

;)

Verwijderd

da vinik dus ook, waarom moeten er altijd mensen weer eens wat aan te merken hebben op topics die heel misschien eventueel beter op een andere plek had gekund. kijk, als je casema heb dan is dat jouw probleem >:)

of heb je gewoon niets beters te doen dan hier een beetje gaan lopen zeiken... ik vind dat jullie reacties zwaar kont zuigen :(

• SanduTje
precies

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Ook mee eens:)

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Verwijderd

En er was een kern :)

• VKC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 10:30

VKC

sorry

B4K4^NI...

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:09

FutureCow

(C) FutureCow

Aan dit gezeikt heeft die jongen veel, wat voor modum was het precies. Mijn ouwe is ook verot gegaan door dat er wat door gebrand is maar door overclocken van 1mhz zal het niet liggen ik heb gewoon een nieuwe gekocht met een beter merk en heb ik nooit problemen mee gehad.

Verwijderd

Topicstarter
merk weet ik niet meer precies ... een motorola geloof ik maar wel in een budget versie ... miek mij weinig uit een modem is een modem ... nu heb ik ook een tamelijk goedkope ..... in snelheid heb ik geen verschil gemerkt tussen dure en goedkope , en ik wacht nog steeds tot kabel of ADSL hier beschikbaar wordt ... zucht ... nog 6 maanden

Durondude

• SanduTje
Dat ding kon wel eens op het randje geleefd hebben <lol> en is die 1mhz de druppel geweest!

Dat is natuurlijk het nadeel van overclocken, je kaarten krijgen het zwaar te verduren! Bij jouw was dat dan wel een heel drastisch geval maar toch.. ;)

Weet je in iedergeval welk merk je niet meer aan moet schaffen en heb je nog een reden(eerste?) om op kabel te gaan wachten
Pagina: 1