Toon posts:

koeler stuk en kaart te traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs begaf de koeler van mijn Radeon 9700 het. De kaart wordt nu zo heet, dat alles er spontaan mee uitscheidt. Om nu de koeler te vervangen, terwijl ik eigenlijk Quake 4 e.d. wil gaan spelen, lijkt mij weinig zinvol.

Inmiddels veel afgelezen over mogelijkheden en ik kwam tot de Power Color X800 Pro AGP op alternate.nl. Maar om er nu zeker van te zijn, nou nee.

Kortom, ga ik er hier flink mee op vooruit of kan ik beter iets anders kiezen. Helaas heb ik nog een AGP slot dus zijn de mogelijkheden beperkt. Budget zit rond 2/250

Specs: P4C800 deluxe
1 Gb Ram

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 15:55
6800le zou een goede keus zijn. dr zijn hele topics over hier

Verwijderd

x800 is een goede keus
maar 6600 niks?? is ook wel een leuke kaart

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-08 12:03

Steffy

Ayreonaut

6600 is idd een erg leuke kaart, al een stuk sneller dan je 9700 al speel ik het spel naar meer dan tevredenheid op een een 9700 Pro met alles op high op 1024.

6600 is een goed idee, daarmee bespaar je een boel geld want een X800 Pro zal eind volgend jaar UT2007 en dat soort games toch al niet meer trekken en een 6600 GT zal het tot het moment daar is wel volhouden, je zult waarschijnlijk wel willen upgraden naar een pc met PCI-E dus een beetje in de toekomst kijken kan denk ik geen kwaad.

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Steffy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:30:
6600 is idd een erg leuke kaart, al een stuk sneller dan je 9700 al speel ik het spel naar meer dan tevredenheid op een een 9700 Pro met alles op high op 1024.

6600 is een goed idee, daarmee bespaar je een boel geld want een X800 Pro zal eind volgend jaar UT2007 en dat soort games toch al niet meer trekken en een 6600 GT zal het tot het moment daar is wel volhouden, je zult waarschijnlijk wel willen upgraden naar een pc met PCI-E dus een beetje in de toekomst kijken kan denk ik geen kwaad.
Heel leuk een 6600GT, maar als hij toch een budget van rond de 200 euro heeft, dan kan hij toch beter een X850 nemen? Je haalt hiermee een prima kaart in huis waarmee je echt nog wel een tijdje kan spelen hoor!

edit:
X800 uiteraard, deze http://www.alternate.nl//...etails.html?artno=JAGO50&

[ Voor 6% gewijzigd door daandegoeiste op 26-10-2005 15:35 ]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

daandegoeiste schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:35:
[...]

Heel leuk een 6600GT, maar als hij toch een budget van rond de 200 euro heeft, dan kan hij toch beter een X850 nemen? Je haalt hiermee een prima kaart in huis waarmee je echt nog wel een tijdje kan spelen hoor!

edit:
X800 uiteraard, deze http://www.alternate.nl//...etails.html?artno=JAGO50&
je kan ook een X800XT kopen voor 60 euro meer (zit nog een aardig verschil tussen!) klik

verder zal een 6600GT Unreal 2007 echt niet beter doen dan een X800Pro... een 6600GT is veel langzamer en daar doet PS3.0 niets aan af ;)

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-08 12:03

Steffy

Ayreonaut

een X800 is idd geen slechte keuze maar dat hangt af van wat je in de toekoms nog wil doen, ik denk dat als je nu 2 jaar niet wilt upgraden dan is een X800XT idd een erg goeie keuze maar wil je over een jaar een bordje met bv PCI-Express of SLI dan kun je misschien beter nu alvast wat besparen, dat extra geld wat je er nu aan uitgeeft krijg je er 2e hands niet meer voor terug natuurlijk.

Maar goed je hebt gelijk, hangt denk ik een beetje af van wat hij in de toekomst wil doen, ga je upgraden probeer het nu dan wat zuiniger te doen, speeld geld geen rol ja dan maakt het niet uit natuurlijk ;) :P

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, hier heb ik wat aan ! Bedankt voor de reacties. _/-\o_
Gaat dan denk ik de X800 Pro worden, ik neem aan dat een voeding van 350W dat ding kan trekken, zal het voor de zekerheid nog even nazoeken.

Plan was inderdaad om het nog 2 jaar uit te houden met deze pc, en dan maar alles opnieuw.
Pagina: 1