Toon posts:

programma voor streams

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik ben al een tijdje op zoek naar een programma om streams te (met zeer goeie kwaliteit)bekijken en opnemen.
wie kan me hier bij helpen?

alvast bedankt

Verwijderd

Wat heb je er zelf aangedaan?

Heb je al gezocht op Internet?

Kan je de IIS service draaien op je pc? Daar kan je namelijk een streaming server mee opzetten.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 23:34
Oftewel; je wilt ASF bestanden kunnen opslaan?
Of begrijp ik het niet goed?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:19:
Wat heb je er zelf aangedaan?

Heb je al gezocht op Internet?

Kan je de IIS service draaien op je pc? Daar kan je namelijk een streaming server mee opzetten.
Hij wil filmpjes bekijken, niet zelf streamen ;)

Verder kan je met vrijwel iedere mediaplayer streams bekijken. Zoek ook eens op google: [google=rip stream] ;)

Zoek in het vervolg eerst even voordat je een nieuw topic opent, dit is niet zo lastig te vinden :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
mms:// adres en bestands type .asx wil ik afspelen ik doe dat al met windows media player maar daar kan je niet mee opnemen en niet met echt dvd kwaliteit mee afspelen(want neem aan dat je met 4 mbps wel dvd kwaliteit kan krijgen:?)

Verwijderd

Moet hij maar duidelijk wezen met zijn omschrijving ;)

Verwijderd

http://r7cproj.euro.ru/indexe.htm

deze werkt wel aardig voor realtime streams

ow, of ander is streamdown wel handig. Dacht van cocosoft of zoiets

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 15:30 ]

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-08 22:06
Bedoel je zoiets als Stream down?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:27:
mms:// adres en bestands type .asx wil ik afspelen ik doe dat al met windows media player maar daar kan je niet mee opnemen en niet met echt dvd kwaliteit mee afspelen(want neem aan dat je met 4 mbps wel dvd kwaliteit kan krijgen:?)
Meestal vallen er überhaupt geen streams te vinden op DVD-kwaliteit. Maar verder zou je met Google toch wel genoeg kunnen vinden, en anders ook wel via onze search. ;)

Wat had je zelf al geprobeerd/gevonden? Waarom voldeed dit niet aan wat je zocht? Overigens is de throughput van een DVD 1.321MB/s MegaByte dus, wat omgerekend uitkomt op ongeveer 10Mbit. Als je een DVD-stream kunt vinden, zal je er dus evengoed nog weinig aanhebben. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
ik heb real player en windows media player al geprobeerd ook met de instellingen om de kwaliteit beter te maken met google heb ik ook al gezocht (en ook met de zoekmachine op deze site) en weet iemand dan hoe je een optimale kwaliteit krijg via windows media player of real player?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 15:48 ]

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

De stream kiezen met de hoogste resolutie. Je zal echt geen DVD-kwaliteit streams krijgen, omdat je bandbreedte gewoon niet genoeg is daar voor. ;)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Beschikbare streams zijn nou eenmaal nog niet van topkwaliteit. En met welke player je dan ook wat probeert, de kwaliteit wordt er niet veel beter van.

Gewoon wachten op streams van wat meer mbit dan het huidig gangbare.

Verwijderd

Topicstarter
dus moe wachten tot dat ik me compleet family om heb gezet naar compleet voetbal en op betere streams :)

oke in iedergeval bedankt voor de reacties
Pagina: 1